. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55446 تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 06:41 ق.ظ

حال و هوای دلفارد و ساردوئیه در ۱۳ بدر سال ۱۴۰۱ / تصاویر

امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ روز طبیعت، روزی که مردم در آخرین روز از تعطیلات نوروز به دل طبیعت میزنند و سیزده خود را به در می‌کنند. سیزده بدر فرصت بسیار خوبی برای دور هم بودن اقوام وآشنایان است و مردم جنوب کرمان این روز را از صبح زود تا قبل از غروب خورشید از خانه […]

امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ روز طبیعت، روزی که مردم در آخرین روز از تعطیلات نوروز به دل طبیعت میزنند و سیزده خود را به در می‌کنند.

سیزده بدر فرصت بسیار خوبی برای دور هم بودن اقوام وآشنایان است و مردم جنوب کرمان این روز را از صبح زود تا قبل از غروب خورشید از خانه بیرون می روند.

نوروز منطقه دلفارد بسیار دیدنی و زیباست و سیزده بدر در آن می تواند حسن ختام زیباتری بر تعطیلات و سرآغازی برای شروع سالی زیبا و با برکت باشد.

سیزده بدری آرام بدون خاطره تلخ در محور جیرفت، دلفارد، ساردوییه با همت و تلاش چشمگیر عزیزان پلیس راه ،نیروی انتظامی،اداره محترم راهداری ، فوریتهای پزشکی۱۱۵ ، کادر بهداشت درمان بخش ساردوییه و مرکز دلفارد و اداره منابع طبیعی و شهردار و اعضای شورای شهر بخصوص حاج حسین آستانی زحمتکش.

تیم خبری سایت کنارصندل به سهم خود قدردان این عزیزان تلاشگر است،کاش کسانی که باید امروز مسؤلیت حل مشکلات گردشگران، زائران و مسافران عهده‌دار بودند هم حضور داشتند. شاید تقویم که داشتند روز یکشنبه سیزده بدر را نشان می دهد.

صاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

  1. شیرین گفت:

    واقعا دم شما گرم ممنونم از اقای ناظری و همکاران عزیزشان با اینکه امکانات کمی داخل شهر ساردو هست اما غذاهای با کیفیت بالا و خاطره شیرینی با برخورد خوبشان برای ما به یادگار گذاشتن ممنون از سایت کنار صندل که خاطرات خوب سیزده بدر رو برامون یاداور شدن خدا قوت

  2. س م م گفت:

    عکاس بد سلیقه و بی ذوق در انتخاب سوژه ها و چهره ها

  3. Mostafa.r2580 گفت:

    بسیار عالی

  4. ددذ گفت:

    عکس های بی حجاب گذاستید خدا لعنتتون کنه کمر به نابودی اسلام بستید بی غیرت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =