حال و هوای دلفارد و ساردوئیه در ۱۳ بدر سال ۱۴۰۱ / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ روز طبیعت، روزی که مردم در آخرین روز از تعطیلات نوروز به دل طبیعت میزنند و سیزده خود را به در می‌کنند.

سیزده بدر فرصت بسیار خوبی برای دور هم بودن اقوام وآشنایان است و مردم جنوب کرمان این روز را از صبح زود تا قبل از غروب خورشید از خانه بیرون می روند.

نوروز منطقه دلفارد بسیار دیدنی و زیباست و سیزده بدر در آن می تواند حسن ختام زیباتری بر تعطیلات و سرآغازی برای شروع سالی زیبا و با برکت باشد.

سیزده بدری آرام بدون خاطره تلخ در محور جیرفت، دلفارد، ساردوییه با همت و تلاش چشمگیر عزیزان پلیس راه ،نیروی انتظامی،اداره محترم راهداری ، فوریتهای پزشکی۱۱۵ ، کادر بهداشت درمان بخش ساردوییه و مرکز دلفارد و اداره منابع طبیعی و شهردار و اعضای شورای شهر بخصوص حاج حسین آستانی زحمتکش.

تیم خبری سایت کنارصندل به سهم خود قدردان این عزیزان تلاشگر است،کاش کسانی که باید امروز مسؤلیت حل مشکلات گردشگران، زائران و مسافران عهده‌دار بودند هم حضور داشتند. شاید تقویم که داشتند روز یکشنبه سیزده بدر را نشان می دهد.

صاویر: خسرو احسانی