فعالسازی معادن فاریاب، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان دارد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاونین و رئیس حراست سازمان با فرماندار شهرستان فاریاب دیدار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای حسینی فرماندار جدید شهرستان فاریاب به تشریح عملکرد سازمان در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری در این شهرستان پرداخت.

وی همچنین با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان در حوزه های تخصصی، گفت: ظرفیت های معدنی شهرستان فاریاب که اکنون با ۳۲ معدن با اشتغالی بالغ بر ۶۵۹ نفر و ۱۰ پروانه اکتشاف با اشتغال ۴۰ نفری به فعالیت رسیده، نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی این شهرستان ایفا می کند.

مسلم مروجی فرد همچنین افزود: وجود ۳ کارخانه صنایع معدنی فعال با اشتغال ۱۵۵ نفری و ۶ جواز در دست احداث با اشتغال ۲۴۴ نفری، تحول خوبی در زمینه اشتغال در این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در جهت رفع مشکلات برخی از صنایع موجود و جذب سرمایه گذاری های بیشتر، نیاز به حمایت مسئولین شهرستانی و کمک برای رفع محرومیت و شکوفایی منطقه می باشد.

حسینی فرماندار شهرستان فاریاب نیز ضمن تاکید بر عملکرد خوب سازمان در این شهرستان گفت: رفع مشکلات صنایع و ایجاد و توسعه صنعتی از اولویت های مدیریتی شهرستان بوده و در این راستا آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران می باشیم.

در ادامه نیز، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به همراه فرماندار شهرستان فاریاب و معاونین سازمان از چند معدن در این شهرستان بازدید کردند.