. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 55957 تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 | 14:39 ب.ظ

قاتل چهارراه دهخدا جیرفت تسلیم قانون شد / لزوم آموزش مهارت کنترل خشم

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که با سلاح سرد یک نفر را به قتل رسانده بود، با پیگیری های پلیس تسلیم قانون شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا محمد رضایی” در تشریح این خبر، گفت: بیست و دوم فروردین ماه امسال در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح […]

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که با سلاح سرد یک نفر را به قتل رسانده بود، با پیگیری های پلیس تسلیم قانون شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا محمد رضایی” در تشریح این خبر، گفت: بیست و دوم فروردین ماه امسال در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در چهارراه دهخدا شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه میدانی پلیس مشخص شد ۲ دانش آموز دبیرستانی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان یکی از طرفین با سلاح سرد مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر منتقل شده است.

این مقام انتظامی افزود: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت و قاتل بلافاصله بعد از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت که با پیگیرهای انجام شده تسلیم قانون شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. گفت: نداشتن مهارت کنترل خشم عامل بیشتر نزاع و درگیری ها است که با آموزش و تقویت این مهارت از سوی دستگاهها و موسسات متولی امور فرهنگی و اجتماعی می توان از بروز اینگونه جرائم جبران ناپذیر و دیگر جرائم و حوادث ناگوار پیشگیری کرد.

نظرات بینندگان:

  1. سالاری گفت:

    چرا یه بچه دبیرستانی باید اینقدر پر از عقده وخشم باشه که بخودش اجازه توهین به دیگران بدهد..یا برتری خودش را در بازوی خودش ببینه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =