. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 55970 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 | 12:59 ب.ظ

واریز ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های جیرفت/

مدیرامور مالیاتی جیرفت گفت: از محل درآمدهای ارزش افزوده استان کرمان در یازده ماه (پایان بهمن) سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری ها شهرستان جیرفت واریز شده است. محمود رستمی پور در دیدار با فرماندار جیرفت با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات اظهار داشت: پرداخت مالیات کمک بزرگی […]


مدیرامور مالیاتی جیرفت گفت: از محل درآمدهای ارزش افزوده استان کرمان در یازده ماه (پایان بهمن) سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری ها شهرستان جیرفت واریز شده است.

محمود رستمی پور در دیدار با فرماندار جیرفت با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات اظهار داشت: پرداخت مالیات کمک بزرگی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور است.


وی افزود: مجموعه امورمالیاتی جیرفت به صورت شبانه روز در جهت تحقق اهداف سازمان امورمالیاتی تلاش میکنند.
مدیرامورمالیاتی جیرفت با اشاره به اینکه سعی کردیم از تمامی ظرفیت های قانونی در جهت کمک به فعالین اقتصادی این منطقه استفاده کنیم بیان داشت: یکی از مهم ترین اهداف این مجموعه همکاری با فعالین اقتصادی و حسن برخورد با مراجعه کنندگان است.


وی با اشاره به واریزهای انجام شده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان جیرفت از محل درآمدهای عوارض ارزش افزوده خاطرنشان کرد: از محل درآمدهای ارزش افزوده استان در یازده ماه (پایان بهمن) سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری ها شهرستان جیرفت واریز شده است.


رستمی پور افزود: از این مبلغ بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان سهم شهرداری جیرفت بوده است.
وی گفت: همچنین مبالغ دیگری بابت درآمد های ارزش افزوده اسفندماه سال ۱۴۰۰ طی چند روز آینده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز خواهد شد.
فرماندار جیرفت نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت وصول مالیات گفت: به همت و تلاش مجموعه کارکنان امور مالیاتی در کشور بخش عمده ای از بودجه کشور تامین شده است.


وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیر و کارکنان امورمالیاتی جیرفت اذعان داشت: طی مدتی که بنده بعنوان فرماندار مشغول به کار هستم این اداره یکی از اداراتی بوده که کمترین نارضایتی مردمی را داشته است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =