نماز باشکوه عید سعید فطر در جیرفت برگزار شد / ۱۵۳تصویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، نماز باشکوه عید سعید فطر در محل مصلی بزرگ شهرستان جیرفت به امامت حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از زینی وند استاندار سابق کرمان، انتصاب فداکار را به عنوان استاندار جدید این استان تبریک گفت و اضافه کرد: از استاندار و دولت رییسی درخواست داریم تا ستاد راهبردی جنوب کرمان که منشا خیر و برکت برای این منطقه است را احیا کنند.

وی ابراز کرد: ستاد راهبردی جنوب کرمان دارای یک کانون و مصوبه هیات دولت است و مشکلات این منطقه جز با احیای این ستاد حل نخواهد شد.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: از استاندار جدید درخواست داریم که در انتصاب مدیران در استان نهایت دقت را داشته باشند چرا که ما وقت تجربه و آزمایش  نداریم.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: با حذف هرگونه علاق حزبی و سیاسی مدیران متعهد، کارآمد و دلسوز باید به کار گرفته شوند و استاندار جدید باید این مهم را سر لوحه کار خود قرار دهد.

وی جنوب کرمان را دارای امتیاز ویژه ای دانست و گفت: تمدن دیرینه ۷ هزار ساله امتیازی است که جیرفت و جنوب کرمان را از سایر استان ها، کشور و حتی جهان متمایز کرده است و مهد تمدن در جنوب و در حوزه هلیل است و ما وارث این تمدن هستیم.

تصاویر: خسرو احسانی