. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 57655 تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 | 14:04 ب.ظ

امام جمعه موقت عنبرآباد: ۸۲ درصد از صنعت و تولید در شمال استان سرمایه گذاری می شود و این یک ظلم بزرگ به جنوب استان کرمان است

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا در همه مسیرهای زندگی ما نقشی کارگشا دارد و محدود به جایگاه خاصی نیست و در پرتو تقوا، برکات در زندگی جاری می شود. وی افزود: اخلاص در عمل، از آثار و […]

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا در همه مسیرهای زندگی ما نقشی کارگشا دارد و محدود به جایگاه خاصی نیست و در پرتو تقوا، برکات در زندگی جاری می شود.

وی افزود: اخلاص در عمل، از آثار و نشانه های تقوا است و اگر ما بخواهیم یک‌جامعه ارزشی و ایده آل داشته باشیم، باید خوبی ها و معارف را در جامعه معرفی و منتشر کنیم.

وی با اشاره به مهم و واجب دانستن امر به معروف گفت: برای نشر معارف باید نیکی ها و خوبی ها را شناخت و زیرساخت بسیاری از مسائل، نگاه درست و معرفتی به آن مسئله است و نقش خانواده در این بین بسیار مهم و موثر است.

ایشان با مهم برشمردن مسائل تربیتی عنوان کرد: امروز باید روی اندیشه و تفکرات جوانان کار کرد همانگونه که اهلبیت عمل کردند وگرنه قطعا برای ما ثمرات غیرمفیدی از تربیت نسل خواهد داشت.

خطیب جمعه عنبرآباد با گرامیداشت هفته سلامت افزود: یکی از معضلات در جامعه و از ریشه های نابسامانی بسیاری از خانواده ها، مصرف مواد مخدر است که باید بصورت جدی مورد توجه ارگانهای مربوطه قرار گیرد.

وی گفت: امروز رئیس جمهور محترم در کشور، کار بزرگ و زیر ساختی را در رابطه با معیشت مردم و جراحی اقتصادی در کشور آغاز کردند و همگی اعم از مردم و مسئولین باید کمک کنند.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: امروز منافع کشور ما اندازه ۱۸۰ میلیون نفر یارانه می پردازد در صورتی که جمعیت ما حدود ۹۰ میلیون نفر است و این مشخص می کند، ثروت کشور به نحوه های مختلفی به آنسوی مرزها قاچاق می شود و این نیاز به تبیین دارد.

امام جمعه موقت عنبرآباد خاطرنشان کرد: در این هیاهوی دشمنان، امروز اگر مسئولی در جنگ تبیینی اقتصاد سکوت کند به انقلاب اسلامی خیانت کرده است و رئیس جمهور حتی از آبروی خود در این باره گذاشته است.

وی افزود: مسئولین صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شورای تامین و دستگاه های نظارتی باید لباس رزم بپوشند و با محتکران و گرانفروشان بصورت جدی مبارزه کنند.

وی با اشاره به معارفه استاندار جدید استان کرمان گفت: ۸۲ درصد از صنعت و تولید در شمال استان سرمایه گذاری می شود و این یک ظلم بزرگ به جنوب استان کرمان است و امیدواریم استاندار جدید در جهت عدالت، گام های جدی بردارند.

ایشان همچنین ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی و سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا را گرامی داشت.

وی در پایان از گروه سرود مدرسه دخترانه شاهد، بابت اجرای سرود “سلام فرمانده” تشکر کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =