. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 57658 تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 | 14:07 ب.ظ

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی: اصلاح نظام یارانه ای گامی موثر است/ به شایعات فضای مجازی توجه نکنیم

حجت الاسلام والمسلمین سلمان مصطفوی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت مومنین به رعایت تقوای الهی بیان کردند: مومنین کسانی هستند که انفاق میکنند. وی با اشاره به سخن حضرت زهرا(س) که فرموده است من از این دنیا سه چیز میخواهم؛ خواندن قران، دیدن چهره‌ی پیامبر(ص) و انفاق […]

حجت الاسلام والمسلمین سلمان مصطفوی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت مومنین به رعایت تقوای الهی بیان کردند: مومنین کسانی هستند که انفاق میکنند.

وی با اشاره به سخن حضرت زهرا(س) که فرموده است من از این دنیا سه چیز میخواهم؛ خواندن قران، دیدن چهره‌ی پیامبر(ص) و انفاق کردن افزود: انفاق نه تنها از مال انسان کم نمیکند بلکه بر او می افزاید، البته انفاق در جاهایی مکروه است و ان جایی است که نزدیکان مانند پدر، مادر و خویشان انسان احتیاج دارند اما ما جای دیگری انفاق کنیم بنابراین انفاق مسئله ای با اهمیت است که انجامش توفیق میخواهد.

امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های امروز شهادت حضرت حمزه را تسلیت عرض نموده و اظهار کرد: در توصیف حمزه همین بس که ایشان سیدالشهدا هستند، به دلیل علاقه پیامبر اکرم(ص) به حضرت حمزه ایشان توصیه شان به مردم این بود که اگر شخصی پسر دار شد اسم او را حمزه نامگذاری کند.

خطیب جمعه امروز ابراز کرد: در هر کجای جامعه را امروز نگاه می اندازیم بحث مالی و مسائل اقتصادی در صدر قرار دارد لذا مسئول بایستی خداترس و دور از غرور و تکبر باشد.

حجت الاسلام مصطفوی گفت: مشکلات امروز متاسفانه ناشی از انتخاب غلط ما در هشت سال قبل است که هشت سال پیاپی جز تخریب چیز دیگری ندیدیم.

حجت الاسلام سلمان مصطفوی خطیب جمعه امروز بیان داشت: امروز بحمدالله دولتی پرتلاش است که البته برای جبران خسارت ها و مشکلات به جا مانده زمان میخواهد و صبر میطلبد و مسئله اصلاح نظام یارانه ای توسط دولت گامی بسیار موثر در راستای افزایش قدرت خرید مردم بود چرا که توزیع یارانه عادلانه تر میشود و به نفع اقشار ضعیف است البته باید بصیر باشیم و به هیاهوهایی که متاسفانه در فضای مجازی منتشر میشود توجه نداشته باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =