امام جمعه موقت عنبرآباد: ۸۲ درصد از صنعت و تولید در شمال استان سرمایه گذاری می شود و این یک ظلم بزرگ به جنوب استان کرمان است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا در همه مسیرهای زندگی ما نقشی کارگشا دارد و محدود به جایگاه خاصی نیست و در پرتو تقوا، برکات در زندگی جاری می شود.

وی افزود: اخلاص در عمل، از آثار و نشانه های تقوا است و اگر ما بخواهیم یک‌جامعه ارزشی و ایده آل داشته باشیم، باید خوبی ها و معارف را در جامعه معرفی و منتشر کنیم.

وی با اشاره به مهم و واجب دانستن امر به معروف گفت: برای نشر معارف باید نیکی ها و خوبی ها را شناخت و زیرساخت بسیاری از مسائل، نگاه درست و معرفتی به آن مسئله است و نقش خانواده در این بین بسیار مهم و موثر است.

ایشان با مهم برشمردن مسائل تربیتی عنوان کرد: امروز باید روی اندیشه و تفکرات جوانان کار کرد همانگونه که اهلبیت عمل کردند وگرنه قطعا برای ما ثمرات غیرمفیدی از تربیت نسل خواهد داشت.

خطیب جمعه عنبرآباد با گرامیداشت هفته سلامت افزود: یکی از معضلات در جامعه و از ریشه های نابسامانی بسیاری از خانواده ها، مصرف مواد مخدر است که باید بصورت جدی مورد توجه ارگانهای مربوطه قرار گیرد.

وی گفت: امروز رئیس جمهور محترم در کشور، کار بزرگ و زیر ساختی را در رابطه با معیشت مردم و جراحی اقتصادی در کشور آغاز کردند و همگی اعم از مردم و مسئولین باید کمک کنند.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: امروز منافع کشور ما اندازه ۱۸۰ میلیون نفر یارانه می پردازد در صورتی که جمعیت ما حدود ۹۰ میلیون نفر است و این مشخص می کند، ثروت کشور به نحوه های مختلفی به آنسوی مرزها قاچاق می شود و این نیاز به تبیین دارد.

امام جمعه موقت عنبرآباد خاطرنشان کرد: در این هیاهوی دشمنان، امروز اگر مسئولی در جنگ تبیینی اقتصاد سکوت کند به انقلاب اسلامی خیانت کرده است و رئیس جمهور حتی از آبروی خود در این باره گذاشته است.

وی افزود: مسئولین صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شورای تامین و دستگاه های نظارتی باید لباس رزم بپوشند و با محتکران و گرانفروشان بصورت جدی مبارزه کنند.

وی با اشاره به معارفه استاندار جدید استان کرمان گفت: ۸۲ درصد از صنعت و تولید در شمال استان سرمایه گذاری می شود و این یک ظلم بزرگ به جنوب استان کرمان است و امیدواریم استاندار جدید در جهت عدالت، گام های جدی بردارند.

ایشان همچنین ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی و سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا را گرامی داشت.

وی در پایان از گروه سرود مدرسه دخترانه شاهد، بابت اجرای سرود “سلام فرمانده” تشکر کرد.