. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 57919 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 11:23 ق.ظ

دادستان عنبرآباد خبر داد: قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش کنارصندل ، ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر نزاع منجر به فوت در یکی از محله های عنبرآباد، بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب […]


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کنارصندل ، ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر نزاع منجر به فوت در یکی از محله های عنبرآباد، بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به همراه فرمانده انتظامی و کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه جرم حاضر و تحقیقات اولیه آغاز گردید.


این مقام قضایی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه قاتل شناسایی گردید و بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهم صادر و در کمتر از ۴ ساعت متهم در مخفیگاهش توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

دادستان عنبرآباد انگیزه این قتل را اختلافات خانوادگی برشمرد و افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عنبرآباد ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.


وی عدم کنترل خشم رایکی از عوامل بروز جرائم خشن برشمرد و افزود: خانواده ها بایستی بیش از گذشته بر استفاده فرزندانشان در استفاده از فضای مجازی، دقت داشته باشند تا خدای ناکرده فرزندان شان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه در فضای مجازی نشوند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =