بازدید شهردار و رئیس شورای شهر جیرفت از دانشگاه جیرفت / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

شهردار جیرفت در بازدیدی که به همراه رئیس شورای اسلامی این شهر به مناسبت هفته سراهای دانشجویی از دانشگاه جیرفت داشت، به پای درددل دانشجویان این دانشگاه نشست و قول‌هایی برای کمک به بهبود شرایط خوابگاهی و نیز ایستگاه‌های اتوبوس داخل شهر را به دانشجویان داد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت، مهندس محمود معناصری شهردار جیرفت به همراه مهندس سالاری رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت و سیداسماعیل حسینی معاون فرهنگی شهرداری بمناسبت هفته‌ی سراهای دانشجویی از دانشگاه جیرفت و بخشی از سراهای دانشجویی این دانشگاه دیدن کردند و به پای درددل دانشجویان این دانشگاه نشستند.

دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور شهردار و رئیس شورای شهر و همراهان ایشان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه جیرفت، روند این دانشگاه را رو به توسعه دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با تقویت زیرساخت‌های دانشگاه جیرفت شاهد توسعه هرچه بیشتر باشیم.

وی با اشاره به سفر احتمالی هیات دولت به جیرفت، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مسئولین شهرستانی بتوان در این سفر قول‌هایی برای حمایت در تکمیل تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال اجرای دانشگاه گرفته شود.

وی با اشاره به تحول خوب در توسعه خدمات شهری بعد از حضور مهندس معناصری در شهرداری جیرفت، وضعیت کلی شهر را برازنده‌ی تمدن چندهزار ساله جیرفت ندانست و بیان داشت: دانشجویان دانشگاه که بخش زیادی از آن‌ها غیربومی هستند به عنوان سفیران این دیار کهن قطعاً اگر خدمات شهری بهبود یابد می‌توانند نام خوبی از جیرفت را به شهر و دیار خود به ارمغان ببرند.

شهردار جیرفت عقب‌ماندگی عمرانی و خدمات شهری در جیرفت را به دلایل مختلفی دانست و بیان کرد: دیدن ظرفیت‌هایی مانند فرودگاه و مجموعه سد جیرفت در گذشته نشان می‌دهد که نگاه به سمت پیشرفت و توسعه منطقه بوده است اما سال‌هاست که به دلایل مختلف، روند توسعه جیرفت کند شده است.

مهندس معناصری با اشاره به افتخارآفرینی و جانفشانی جوانان جیرفتی در سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی، بیان داشت: جوانان جیرفتی در هیچ مقطعی از انقلاب و جنگ کم نگذاشتیم، اما متاسفانه برخی نگاه‌های اشتباه موجب عقب ماندن شهرستان شده است.

وی در جمع دانشجویان خوابگاهی به پای درددل دانشجویان نشست و با بحق دانستن دغدغه‌های دانشجویان پیرامون مسائل و کمبودهای شهری، بیان داشت: آنچه شما به عنوان یک شهروند یا مهمان در سطح شهر جیرفت می‌بینید ما هم می‌بینیم، اما بسیاری از کاستی‌ها در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد و حتی در کلان‌شهرهای ایران هم در برخی محله‌ها مشکلات مشابه زیاد است و مسئولین در تمام کشور همواره تلاش می‌کنند که کاستی‌ها را کاهش دهند.

معناصری افزود: ما نیز در شهر جیرفت تلاش‌ها و پروژه‌هایی در زمینه عمرانی داریم اما قطعاً می‌دانید که کارهای عمرانی وقتی خود را نشان می‌دهند که به پایان برسند؛

وی ابراز امیدواری کرد که بعد از اتمام پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شاهد توسعه خوبی در سطح شهر جیرفت خواهیم بود.

وی برخی از کمبودها در شهر جیرفت را هم ناشی از محرومیت منطقه دانست، اما قول‌هایی برای پیگیری ارائه برخی خدمات در سطح دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه و نیز ایستگاه مرکزی سرویس‌های دانشجویی را دادند.