. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 58508 تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 | 14:02 ب.ظ

کلنگ احداث خوابگاه متاهلی دانشگاه جیرفت بر زمین خورد

آیین کلنگ‌زنی احداث خوابگاه ۷۲ واحدی متاهلی دانشگاه جیرفت، صبح امروز با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه به زمین زده شد. به گزارش کنارصندل ، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت احداث این مجموعه خوابگاهی را در راستای حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت و […]

آیین کلنگ‌زنی احداث خوابگاه ۷۲ واحدی متاهلی دانشگاه جیرفت، صبح امروز با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه به زمین زده شد.

به گزارش کنارصندل ، دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت احداث این مجموعه خوابگاهی را در راستای حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت و آسان کردن شرایط ازدواج دانشجویان اعلام کرد و بیان داشت: نظر به حمایت ویژه دولت از طرح حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت، احداث این مجموعه خوابگاهی نیز در همان مسیر برنامه‌ریزی شده است.

دکتر ذبیح‌ا… اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد نیز با ابراز خرسندی از شروع روند احداث این مجتمع خوابگاهی، اظهارداشت: ما در مجلس شورای اسلامی همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم از طرح‌هایی که به نفع جامعه است حمایت کنیم.

وی افزود: حتماً احداث این مجتمع ۷۲ واحدی را نیز از مسیر مجلس و وزارت پیگیری خواهم کرد و قطعاً حمایت از اینگونه طرح‌ها که موجب تسهیل در ازدواج جوانان می‌شود و مورد تاکید اسلام نیز است، به طور ویژه در برنامه کاری مجلس و دولت خواهد بود.

حجت‌الاسلام اصغر شاهرخی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت با تمسک به آیات قران تسهیل در روند ازدواج جوانان را وظیفه تمامی مردم به ویژه مسئولین دانست و از پیگیری‌های رئیس دانشگاه و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد برای احداث این مجموعه خوابگاهی قدردانی نمود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =