. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 59205 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 | 18:20 ب.ظ

فرماندار جیرفت: حوزه بهداشت در دوران کرونا خوش درخشید

مهندس دادخدا صادقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز چهارشنبه در دیدار با احمد بلندنظر فرماندار جدید جیرفت ضمن تبریک انتصاب فرماندار گفت: داشتن مسولیت اجرایی در راس شهرستان جیرفت که از شهرستانهای مهم جنوب استان است بسیار خطیر است و برخی تصمیمات این شهرستان تاثیراتی حتی در شش شهرستان دارد. مهندس صادقی […]

مهندس دادخدا صادقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز چهارشنبه در دیدار با احمد بلندنظر فرماندار جدید جیرفت ضمن تبریک انتصاب فرماندار گفت: داشتن مسولیت اجرایی در راس شهرستان جیرفت که از شهرستانهای مهم جنوب استان است بسیار خطیر است و برخی تصمیمات این شهرستان تاثیراتی حتی در شش شهرستان دارد.

مهندس صادقی افزود: با وجود جنابعالی ، شک نداریم که توسعه شهرستان جیرفت روند رو به رشدی خواهد داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در دو سال گذشته ۲۸هزار تست مثبت کرونا در جنوب استان کرمان انجام شده است

وی گفت: طی مدت شروع کرونا تا امروز ۹هزار بستری و مراقبت در بیمارستانهای هفت شهرستان از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره گرفته اند و ۱۸هزار مورد نیز در منازل و در روستاها توسط همکاران حوزه بهداشت تحت مراقبت و ارائه خدمات قرار گرفته اند.

مهندس صادقی گفت: بطور کلی ۱۸۰هزار بیمار طی دو سال گذشته درگیر کرونا و مراقبت شدند که ۹۵ درصد با خدمات بهداشتی و کادر بهداشت مدیریت و درمان شدند

وی با تاکید بر اهمیت سلامتی مردم بیان کرد: ۱۵۰‌هزار مورد علامت دار در هفت شهرستان که تست کرونا نداده ولی علایم کرونا داشتند توسط همکاران بهداشتی، قرنطینه مراقبت و درمان شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰هزار دوز واکسن به افراد هفت سال به بالا تزریق شده که برای نوبت اول بیش از ۸۵ درصد ، برای نوبت دوم بیش از ۷۵ درصد ، برای نوبت سوم بیش از ۴۵ درصد و برای نوبت چهارم بیش از ۵درصد تزریق واکسن داشته ایم.

مهندس صادقی بیان کرد: مشخصه خوبی که در جنوب استان اتفاق افتاد در شاخص مدارس بود که دو برابر پوشش استان واکسیناسیون در جنوب استان انجام شد و این از افتخارات حوزه بهداشت است.

وی در پایان برای فرماندار جیرفت آرزوی موفقیت کرد.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: حوزه بهداشت در دوران کرونا خوش درخشید و دانشگاه علوم پزشکی سرافراز است

فرماندار جیرفت افزود: بنده در مقطعی کارمند دانشگاه علوم پزشکی بودم ‌و با زحمات این قشر آشنا هستم و ان شاالله با همراهی هم بتوانیم گامهای بزرگی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم برداریم.

بلندنظر تاکید کرد: مردم به سلامت و امنیت نیاز دارند و با برقراری این دو مقوله است که مردم احساس آرامش میکنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =