فرماندار جیرفت: حوزه بهداشت در دوران کرونا خوش درخشید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مهندس دادخدا صادقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز چهارشنبه در دیدار با احمد بلندنظر فرماندار جدید جیرفت ضمن تبریک انتصاب فرماندار گفت: داشتن مسولیت اجرایی در راس شهرستان جیرفت که از شهرستانهای مهم جنوب استان است بسیار خطیر است و برخی تصمیمات این شهرستان تاثیراتی حتی در شش شهرستان دارد.

مهندس صادقی افزود: با وجود جنابعالی ، شک نداریم که توسعه شهرستان جیرفت روند رو به رشدی خواهد داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در دو سال گذشته ۲۸هزار تست مثبت کرونا در جنوب استان کرمان انجام شده است

وی گفت: طی مدت شروع کرونا تا امروز ۹هزار بستری و مراقبت در بیمارستانهای هفت شهرستان از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره گرفته اند و ۱۸هزار مورد نیز در منازل و در روستاها توسط همکاران حوزه بهداشت تحت مراقبت و ارائه خدمات قرار گرفته اند.

مهندس صادقی گفت: بطور کلی ۱۸۰هزار بیمار طی دو سال گذشته درگیر کرونا و مراقبت شدند که ۹۵ درصد با خدمات بهداشتی و کادر بهداشت مدیریت و درمان شدند

وی با تاکید بر اهمیت سلامتی مردم بیان کرد: ۱۵۰‌هزار مورد علامت دار در هفت شهرستان که تست کرونا نداده ولی علایم کرونا داشتند توسط همکاران بهداشتی، قرنطینه مراقبت و درمان شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰هزار دوز واکسن به افراد هفت سال به بالا تزریق شده که برای نوبت اول بیش از ۸۵ درصد ، برای نوبت دوم بیش از ۷۵ درصد ، برای نوبت سوم بیش از ۴۵ درصد و برای نوبت چهارم بیش از ۵درصد تزریق واکسن داشته ایم.

مهندس صادقی بیان کرد: مشخصه خوبی که در جنوب استان اتفاق افتاد در شاخص مدارس بود که دو برابر پوشش استان واکسیناسیون در جنوب استان انجام شد و این از افتخارات حوزه بهداشت است.

وی در پایان برای فرماندار جیرفت آرزوی موفقیت کرد.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: حوزه بهداشت در دوران کرونا خوش درخشید و دانشگاه علوم پزشکی سرافراز است

فرماندار جیرفت افزود: بنده در مقطعی کارمند دانشگاه علوم پزشکی بودم ‌و با زحمات این قشر آشنا هستم و ان شاالله با همراهی هم بتوانیم گامهای بزرگی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم برداریم.

بلندنظر تاکید کرد: مردم به سلامت و امنیت نیاز دارند و با برقراری این دو مقوله است که مردم احساس آرامش میکنند.