رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد: آموزش حقوقی و قضایی شهروندان یکی از اصلی ترین اهداف دستگاه قضایی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

🔹️ظهر امروز جمعه ، آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان عنبرآباد به امامت حجه الاسلام و المسلمین بامری و با حضور ابوذر داوریان رئیس دادگستری، ابراهیم سلیمانی دادستان، قضات و کارکنان حوزه قضایی، اعضای شورای حل اختلاف، مسئولین ادارات و با شرکت شکوهمند مردمان شریف و ولایت مدار این شهر برگزار شد.

🔹️حجه السلام و المسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در بخشی از سخنان خود، ضمن تجلیل از زحمات ریاست دادگستری، دادستان و مجموعه قضایی شهرستان عنبرآباد گفت: حقیقتاً عملکرد مجموعه قضایی شهرستان نسبتاً رضایت‌بخش است اما قابل ارتقا و تقویت می‌باشد. وی در ادامه افزود: آرزوی توفیق و موفقیت برای این عزیزان در مسیر خطیر و حساس قضاوت را از خدای متعال مسئلت داریم.

⚖️ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد، در سخنرانی بین الصلاتین آیین سیاسی عبادی نماز جمعه، طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیر بویژه شهید بهشتی به تبیین زوایای شخصیتی این شخصیت مردمی و انقلابی پرداخت و اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و ایران، با تمام توان نسبت به تخریب مدیران انقلابی در بین مردم و جوانان می پردازند.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به جهاد تبیین، گفت: باید زوایای شخصیتی آیت الله دکتر شهید بهشتی را برای نسل جوان بعنوان نمونه ای از مدیران دلسوز و موفق انقلابی تبیین و تشریح نماییم.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد، از تعامل کلیه ادارات دولتی، نهادهای مردمی و آحاد مردم با مجموعه قضایی شهرستان عنبرآباد تقدیر نمود و بر سختی کار قضاوت تاکید کرد.

ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد در ادامه سخنرانی خود به تشریح عملکرد دستگاه قضایی شهرستان در سال ۱۴۰۰ نمود و بیان کرد: آگاه سازی جامعه و آموزش حقوقی و قضایی شهروندان یکی از اصلی ترین اهداف دستگاه قضایی است که می تواند به کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی کمک شایانی نماید.

وی همچنین از برنامه های آموزشی دادگستری در سال جاری خبر داد.

🔹️گفتنی است در پایان این مراسم معنوی؛ میز خدمت دادگستری شهرستان عنبرآباد بر پا بود و قضات و کارکنان با تجربه حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد به سولات حقوقی نمازگزاران پاسخ دادند.