انعقاد تفاهم نامه بین معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و اداره آموزش و پرورش جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین این معاونت و اداره آموزش و پرورش جیرفت در راستای فعالیت های مشترک علمی و پژوهشی خبر داد.

خانم دکتر هدیه عسکرپور اظهار داشت: اجرای طرح های تحقیقاتی – کاربردی مشترک، آموزش مقاله و پروپوزال نویسی به دانش آموزان و معلمان، ارائه سمینار، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، حمایت از ایده های منجر به ثبت اختراع در حوزه سلامت از دانش آموزان و معلمان و هدایت و حمایت از طرح های تحقیقاتی دانش آموزی در راستای نیاز منطقه از جمله موضوعات این تفاهم نامه بود.


وی دیگر موضوعات این تفاهم نامه را شامل انجام بازدیدهای متقابل علمی، استفاده از ظرفیت های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت( آزمایشگاه جامع تحقیقات و مرکز تحقیقات حیوانات)، برگزاری استارت آپ دانش آموزی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، تهیه سند پژوهش دانش آموزی با مشارکت طرفین و معرفی تیم های دانش آموزی به مرکز رشد و کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد.


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه مدت این تفاهم نامه ۲ سال تعیین شده است، بر سوق دادن دانش آموزان به فعالیت های تحقیقاتی تاکید کرد.


وی اظهار داشت: در راستای حمایت از دانش آموزان در واحد کمیته تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی واحد دانش آموزی راه اندازی شده تا از طرح های تحقیقاتی دانش آموزی حمایت مالی و علمی شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت هم بر همکاری ۲ جانبه بین این اداره و علوم پزشکی جیرفت تاکید کرد و گفت: همکاری بیشتر سبب رشد و پیشرفت منطقه در ابعاد مختلف می شود.


حمدالله محمدی با بیان اینکه پژوهش یکی از مباحث زیربنایی و مهم در همه زمینه هاست، افزود: اداره آموزش و پرورش در راستای افزایش فعالیت های پژوهشی، با معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انعقاد تفاهم در این زمینه نمود.
وی از آمادگی اداره آموزش و پرورش برای همکاری فعالیت های علمی و پژوهشی خبر داد و گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی باید مورد حمایت قرار گیرند.