. چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 60845 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 | 17:40 ب.ظ

ورود آموزش های امدادی هلال احمر در ناوگان حمل و نقل جاده ای

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: فراگیری آموزه های امدادی یکی از اساسی ترین و مهم ترین مباحث برای پرسنل، رانندگان و مسافران است. به گزارش کنار صندل ،؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: فراگیری آموزه های امدادی یکی از اساسی ترین و مهم ترین مباحث برای پرسنل، رانندگان و مسافران است.

به گزارش کنار صندل ،؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: فراگیری آموزه های امدادی یکی از اساسی ترین و مهم ترین مباحث برای پرسنل، رانندگان و مسافران است.
وی افزود: در این دیدار با توافق جمعیت هلال احمر استان کرمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برنامه های آموزشی از قبیل ارائه آموزش های امداد و کمک‌های اولیه ویژه پرسنل، نمایش فیلم های آموزشی امداد و کمک های اولیه در ترمینال‌های مسافربری و اتوبوس ها اجرا خواهد شد.
وی هم چنین با اشاره به دیدار با سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان کرمان خاطرنشان کرد: برنامه آموزشی دوشنبه های امدادی ویژه پرسنل پلیس راه و رانندگان ناوگان مسافربری توسط جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.
خبرنگار : آزیتا لشکری نژاد
 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =