جشنواره تئاتر خیابانی استان کرمان با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

سعید سالار گنجی مدیر موسسه فرهنگی و هنری سفیران جنوب در جلسه همفکری جشنواره تاتر خیابانی با بیان لزوم بهره بردن از زبان هنر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت : هنرمندان با توجه به احساس وظیفه در برابر آسیب های اجتماعی که این روزها اجتماع را درگیر کرده با رویکرد دغدغه‌مندانه وارد عرصه شده و در این زمینه نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اهداف جشنواره تئاتر خیابانی گفت : جشنواره تئاتر خیابانی استان کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان در راستای شناساندن و کاهش آسیب های اجتماعی بالاخص مساله خودکشی که متاسفانه جوامع بالاخص خانواده را درگیر کرده ، برگزار خواهد شد .

مدیر موسسه سفیران جنوب با اعلام زمان برگزاری این جشنواره خاطر نشان کرد : در روز ۲۶ تیر ماه جاری پوستر جشنواره رونمایی و همزمان با فراخوان استانی از تمامی هنرمندان تاتر خیابانی استان کرمان شروع بکار خواهد کرد .

وی با بیان اینکه زبان هنر، مناسب‌ ترین ابزار بیان بیان مفاهیم اجتماعی است، اعلام کرد : بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده، در این جشنواره کارگاههایی با حضور اساتید و صاحب نظران روانشناسی و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد .

سالار گنجی در پایان با اعلام لزوم بالا بردن سواد اجتماعی برای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت : به کارگیری ظرفیت مردم ، نخبگان و گروههای فرهنگی هنری برای کاهش آسیب های اجتماعی جامعه یکی از برنامه های این جشنواره می باشد .