امام جمعه جیرفت: نماز جمعه ذکر خداوند است و مؤمنین به نمازجمعه شوق و اشتیاق دارند/ تصاویر نمازجمعه


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: نماز جمعه ذکر خداوند تبارک و تعالی است و برای مؤمنین نمازجمعه در رأس همه امور است.

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: انجام واجبات و ترک محرّمات و آن‌چه که خداوند تبارک و تعالی به ما فرمان داده است بایستی رعایت شود.

امام جمعه جیرفت افزود: انجام واجبات و ترک محرّمات نخستین مرحله اول تقوا است و تقوا مراتب و درجاتی دارد که در مرحله نهایی آن قرآن کریم دستور داده است و به تعبیر رهبر معظّم انقلاب اسلامی تمام توان خود را در جهت داشتن تقوای الهی به کار گیرید.

حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: تقوا باعث تضمین سایر اعمال صالح و شایسته انسان می‌شود و ضامن و تضمین کننده بقیه اعمال انسان خواهد بود.

وی اظهار کرد: نماز جمعه ذکر خداوند تبارک و تعالی است و مؤمنین به نماز جمعه شوق و اشتیاق دارند و هنگامی که نماز جمعه خواندید به دنبال فضل خدا و کسب کار و تلاش بروید.

خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: اسلام دین تک بُعدی نیست و توجّه به همه ابعاد دنیوی و اخروی انسان‌ها دارد و کسب روزی و فضل خدا از این ابعاد است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم عنوان کرد: مردم با وفا و همیشه در صحنه نسبت به دین و انجام واجبات دینی خود نسبت به قبل متعهدتر و پایبندتر شده‌اند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: بعد از خواندن نمازجمعه به دنبال کسب روزی حلال و کار و تلاش بروید و این برای همه مسلمانان بهتر است.

تصاویر: خسرو احسانی