امام جمعه موقت جیرفت: هدف دشمن القای ناامیدی به مردم ایران است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،حجت الاسلام اکبری نیا امام جمعه موقت شهرستان جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: ناامید کردن مردم در وقتی که جراحی اقتصادی شروع شده است کار دشمن است . این شایعه پراکنی ها و ناامید کردن ها درصدر اسلام هم علیه پیامبر ویاران او بوده است.وی بیان کرد: خداوند در رابطه با این که بعضی از منافقین ،دروغ پردازان و شایعه سازان افکار عمومی را به سمت دیگری ببرند با شدت برخورد میکند.

امام جمعه موقت شهرستان جیرفت در ادامه اظهار داشت، جهاد تبیین برای جلوگیری از شایع سازی هاست برای جلوگیری از تهمت زدن ها به نهاد های انقلابی است برای روشن کردن راه جوانان است. جهاد تبیین نیاز به تلاش شبانه روزی دارد نیاز به خدمت دارد و این دولت الحمدالله خدمات بسیار خوبی در همین یکساله داشته ولی نیاز هست هم دولت مردان و هم صاحبان تریبون و هم عزیزانی که میتوانند در جهاد تبیین نقشی داشته باشند باید روشن سازی کنند و به مردم به ویژه جوانان امیدوری بدهند.

حجت الاسلام اکبری نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهید رجایی و شهید باهنر هفته دولت را به همه دولت مردان به خصوص ریاست محترم جمهور وهیات دولت تبریک گفت و از فرماندار جیرفت به خاطر اقدامات ایشان در این مدت کوتاه تقدیر و‌تشکر نمود.

گزارش از: امینه رزمی