شهردار جیرفت بر تسریع روند زیباسازی شهر جیرفت تاکید کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


به گزارش کنارصندل، محمود معناصری، شهردار جیرفت در بازدید از پروژه ها و واحد‌های شهرداری بر تسریع روند زیباسازی شهر جیرفت تاکید کرد .


شهردار جیرفت در بازدید از پروژه های شهری گفت : شهر تنها بنا و ساختمان نیست بلکه همراهی مردم است که موجودیت شهر را می سازد .


وی در بازدید از محلات کهوروییه ،کلرود ، مالک اشتر خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری جیرفت توجه به مناطق و محلات کمتر توسعه یافته است و در همین راستا تمام تلاش مجموعه شهرداری اجرای پروژه های زیرساختی در این مناطق خواهد بود .


معناصری در بازدید از واحد اتوبوسرانی شهرداری جیرفت گفت: متاسفانه درگذشته تجهیز واحد اتوبوسرانی مورد غفلت قرار گرفته و موجودیت این واحد همگام با توسعه روند شهری نبوده است .


شهردار جیرفت در ادامه بازدید های روزانه با بازدید از نهالستان شهرداری گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس و لزوم نشاط بخشی به شهر ، نسبت به گلکاری و زیبا سازی سطح شهر اقدام خواهد شد.