بخشدار ساردوئیه معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

آئین تودیع ومعارفه بخشدار ساردوئیه باحضور دکتراحمد بلند نظرفرماندار، حجت الاسلام دکترمیثم تارم امام جمعه، حمدالله فاریابی مشاور استانداردرجنوب کرمان، مسئولان محلی شهرستان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،شوراهای اسلامی ،دهیاران واقشارمختلف مردم ولایتمدار بخش ساردوئیه برگزارشد


دکتراحمد بلندنظرفرماندار شهرستان جیرفت بیان نمودند : در حوزه آب ساردوئیه مشکلات اساسی داریم که با اقدامات جهادی و قراردادهایی که با قرارگاه خاتم منعقدگردیده ،در بسیاری از روستاهای پروژه در حال انجام می باشد وبزودی این مشکل رفع میگردد.


بلندنظر با بیان اینکه در حوزه راه های روستایی هم مشکلات در حال مرتفع شدن میباشند و اضافه نمودند : در بخش گردشگری ساردوئیه زمینی در ورودی شهر درب بهشت جانمایی شده و برای ساخت سوئیتهای گردشگری در اختیار پیمانکار قرار داده شده است .


وی با اشاره به اینکه چشم انداز خوبی برای ساردوئیه ترسیم شده است، ادامه دادند: ایجاد پست فشار قوی برق در بخش ساردوئیه نیازی ضروری است چون برق این منطقه از سه مسیر جیرفت، رابر و راین تامین شده است وبرای رفع این مشکل هم تصمیمات لازم اتخاذ شده است.


حجت الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه جیرفت در این مراسم فرمودند: مدیران در شهرستان کار جهادی کنند زیرا با کار معمولی و روزمره نمی توان شاهد تحول بود و نمی توان به اهداف عالی دولت رسید.
حجت الاسلام میثم تارم اظهار داشتند: نیاز به کار شبانه روزی همراه با برنامه و اصول از سوی مدیران شهرستان دیده می شود.


وی افزود: مسئولان باید همیشه در درمرحله اول خود را در نزد خدا پاسخگو بدانند که اگر سئوال شد چرا این کار را انجام داده است پاسخ مناسبی داشته باشد.


ایشان یادآور شدند : امامزاده سید احمد در این شهر نگینی است و قطب فرهنگی شهر محسوب می شود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا می تواند یک هدف گردشگری مذهبی باشد.


شایان ذکراست در این مراسم از زحمات محمود مهنی تجلیل و عباسعلی مسلمی مهنی به عنوان بخشدار جدید ساردوئیه معرفی شد.

تصاویر: امینه رزمی