. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62271 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | 13:31 ب.ظ

بهره‌برداری از پنجاه و پنجمین کارخانه صنایع معدنی در جنوب کرمان، در آینده نزدیک

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: کارخانه فرآوری مس مطاع با سرمایه گذاری ۴۰۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش پایگاه خبری کنارصندل و به نقل از معدن‌نامه، مسلم مروجی فرد در حاشیه بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از محل اجرای کارخانه فرآوری مس در روستای مطاع […]

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: کارخانه فرآوری مس مطاع با سرمایه گذاری ۴۰۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری کنارصندل و به نقل از معدن‌نامه، مسلم مروجی فرد در حاشیه بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از محل اجرای کارخانه فرآوری مس در روستای مطاع از توابع بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ظرفیت صنایع معدنی را در ایجاد اشتغال مثبت ارزیابی کرد و بهره برداری از این طرح را در راستای تحول اقتصادی منطقه نوید داد.

وی با بیان اینکه این کارخانه پنجاه و پنجمین کارخانه صنایع معدنی احداث شده در جنوب کرمان خواهد بود، افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان سال “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین” نام گذاری شده است؛ احداث این کارخانه به اشتغال جوانان، توسعه و پیشرفت جنوب کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

مروجی این طرح را بزرگترین کارخانه فرآوری مس در جنوب کرمان عنوان کرد و گفت: کارخانه فرآوری مس مطاع با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان توسعه در بخش اشتغال و اقتصاد را مستلزم اجرای طرح های معدنی دانست و اظهار کرد: در جنوب کرمان ۵۵ جواز کارخانه صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۸۵۳۶ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵۶۹ نفر صادر شده که این کارخانه های صنایع معدنی باعث ایجاد تحولی بزرگ در جنوب کرمان خواهند شد.

مروجی فرد خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و رایزنی های انجام شده با سرمایه گذاران بزرگ کشور، در دولت مردمی آیت الله رئیسی، محرومیت و بیکاری از چهره جنوب کرمان با احداث کارخانه های متعدد صنعتی و معدنی زدوده خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =