. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62317 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 | 12:27 ب.ظ

انتظار مردم از دستگاه قضایی، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده هاست

به گزارش کنارصندل، رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه حجم کار در دادگستری های کشور و استان کرمان بالاست، تاکید کرد: انتظارات مردم از دستگاه قضایی به جا و زیاد است و مردم انتظار دارند پرونده های آنها در سریع ترین زمان ممکن، با کیفیت و با دقت رسیدگی شود. حجت الاسلام […]

به گزارش کنارصندل، رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه حجم کار در دادگستری های کشور و استان کرمان بالاست، تاکید کرد: انتظارات مردم از دستگاه قضایی به جا و زیاد است و مردم انتظار دارند پرونده های آنها در سریع ترین زمان ممکن، با کیفیت و با دقت رسیدگی شود.


حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با قضات و کارکنان اداری دادگستری ، اعضا و دبیران شوراهای حل شهرستان کهنوج با اشاره به مشکلات موجود از جمله در زمینه کمبود نیروی انسانی، کمبود فضای فیزیکی و ‌.. تصریح کرد: اقدامات و پیگیری های لازم به منظور حل مشکلات موجود در دست انجام است و در کنار این موضوعات باید با اقدامات جهادی وظیفه شرعی و قانونی خود را به انجام رسانیم و نام نیک از خود بر جای بگذاریم.


وی خاطرنشان کرد: تلاش های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان دستگاه قضایی انجام شده است و در این رابطه باید توجه داشت که فرصت خدمت محدود بوده و باید قدردان آن بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نه =