. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 62273 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 | 11:33 ق.ظ

جیرفت میزبان همایش نی نوازی جنوب کرمان

به گزارش کنارصندل، «بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، از نشست هم اندیشی با انجمن موسیقی شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: در حوزه هنر باید هنرمندان واقعی شناسایی شوند و ‌هر هنرمندی که بخواهد کار کند از آنها حمایت و همراهی می کنیم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برخی از فعالیت های حوزه موسیقی، بیان […]

به گزارش کنارصندل، «بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، از نشست هم اندیشی با انجمن موسیقی شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: در حوزه هنر باید هنرمندان واقعی شناسایی شوند و ‌هر هنرمندی که بخواهد کار کند از آنها حمایت و همراهی می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برخی از فعالیت های حوزه موسیقی، بیان کرد: همایش نی نوازی در جنوب کرمان کار بسیار پسندیده و اتفاق مبارکی است که قرار است بزودی برگزار شود.

وی با بیان این مطلب که همایش نی نوازی مورد استقبال ویژه هنر دوستان قرار گرفته است، بیان کرد: این همایش ۱۱ و  ۱۲ آبان ماه همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) در شهر جیرفت برگزار می شود.

مسلمی مهنی با تاکید بر این که در حوزه آموزش هنرمندان باید اصولی پیش رفت، اظهار کرد: ما سعی داریم از ظرفیت های بیرونی برای برگزاری جشنواره های هنری استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: جشنواره موسیقی هلیل بزودی در جیرفت برگزار می شود و از ظرفیت کلیه هنرمندان در این جشنواره استفاده می شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم با همگرایی و هم افزایی هنرمندان اتفاقات خوبی در حوزه هنر رخ دهد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =