. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62323 تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | 07:46 ق.ظ

امام جمعه جیرفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، عاملان جنایت شاهچراغ را به سزای عمل خود برساند

امام جمعه جیرفت گفت: از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهیم، سرچشمه و عاملان اصلی حادثه تروریستی شاهچراغ را که شامل اسرائیل، آمریکای جنایتکار، وهابیت کوردل و منافقین هستند به سزای اعمال خود برساند. به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

امام جمعه جیرفت گفت: از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهیم، سرچشمه و عاملان اصلی حادثه تروریستی شاهچراغ را که شامل اسرائیل، آمریکای جنایتکار، وهابیت کوردل و منافقین هستند به سزای اعمال خود برساند.

امام جمعه جیرفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، عاملان جنایت شاهچراغ را به سزای عمل خود برساند

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: از قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و نظامی نیز می خواهیم به حادثه تروریستی شاهچراغ جواب دندان شکن داده و انتقام سخت و شدید بگیرند.

وی اظهار داشت: نتیجه دیگر کار اغتشاشگران همین خواهد بود، آنها به دنبال هتک حرمت به مقدسات هستند و باید به خود بیایند و دست از این اعمال بردارند.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه این جنایتها دردآور است و قلب هر انسانی را به درد می آورد ادامه داد: آنهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و شعار زن، زندگی می دهند چرا در این شرایط خفه می شوند و در مورد کشته شدن زنان و کودکان در حرم شاهچراغ شیراز سکوت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر سردار سلیمانی نبود هر روز در سراسر ایران این حرکات داعشی را شاهد بودیم اضافه کرد: داعشیان زنان و دختران کشورهای اسلامی را به عنوان کنیز می فروختند.

امام جمعه جیرفت خطاب به اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز گفت: قدر امنیت را بدانید و با اغتشاشات زمینه ناامنی ها را بوجود نیاورید چون کسی از ناامنی سودی نخواهد برد و همه متضرر می شوند.

وی ادامه داد: اعتراض پذیرفته است اما اغتشاش و ناامنی و تعرض به جان و مال مردم قابل پذیرش نیست و باید با آن برخورد شود.

حجت الاسلام تارم اظهار داشت: قوه قضاییه نسبت به جوانان فریب خورده و تحت تاثیر قرار  گرفته با رافت اسلامی برخورد کرده و آنها را آزاد کند اما برای افراد محارب و مفسد که در کشتن مردم و حمله به اموال عمومی دست داشتند حکم محارب را در اسرع وقت اجرا کند.

وی تاکید کرد: نباید به صف مفسدان و محاربان رحمت و رافت داشت بلکه باید مجازات آنها طبق شرع مقدس اسلامی و قانون اجرا شود تا درس عبرتی برای همه مفسدان باشد.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: باوجود فضای مسمومی که دشمن در رسانه های مجازی راه انداخته نسل جوان و نوجوان مومن و آگاهی داریم که در شرایط سخت همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و خواهند بود.

وی با اشاره به رزمایش ارس، گفت: پیام رزمایش سپاه یک هشدار به زیاده طلبها، تجزیه طلبها و افرادی که به دنبال ناامن کردن مرزها و به دنبال تغییر مرزهای جغرافیایی کشور هستند، بود.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: امروز اروپا خود دچار اغتشاش شده در حالی که برای ایران اغتشاش تدارک دیده بودند.

وی با اشار به اینکه نظام جمهوری اسلامی با اقتدار از این آشوب ها و فتنه ها عبور خواهد کرد گفت: انقلاب وقتی یک نهال بود با اینکه جنگهای قومیتی و جنگی بین المللی راه انداختند موفقیتی در مقابله با آن کسب نکردند حالا که امروز به درختی تنومند تبدیل شده که هیچ طوفانی نمی تواند آن را از پای در آورد.

امام جمعه جیرفت در پایان خطبه نماز جمعه اظهار داشت: امیدواریم نتیجه تصمیمات اخیر برای بهبود شرایط ارائه سوخت برای مردم نتیجه ای در بر داشه باشد و مردم ساعت ها در صف معطل نشوند.

وی با بیان اینکه همزمان باید تدابیری برای جلوگیری از قاچاق سوخت اندیشیده شود افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی موظف است به طور مرتب سوخت مورد نیاز مردم را تامین کند و نظارت بر جایگاه ها و افراد دقیق باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =