. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62332 تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 | 14:56 ب.ظ

یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت برگزار می شود

خداداد امینی روش گفت: هم زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت برگزار می شود. «خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هم زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت برگزار می شود.  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی […]
خداداد امینی روش گفت: هم زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هم زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان جیرفت برگزار می شود.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: مردم دیار دارالولایه در این روز با حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری بار دیگر سیاست های استکبار جهانی را محکوم کرده و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.


 وی با یادآوری این مطلب که ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان خوار است، افزود: امسال در این روز مردم انقلابی و وفادار به نظام و ولی فقیه زمان شهر جیرفت و بخش های تابعه فتنه گری‌ها، شیطنت‌های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی را محکوم می کنند.

امینی روش با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در این شهرستان، ابراز کرد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر جیرفت راس ساعت ۱۰ صبح از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهر بلوک از میدان انقلاب تا مسجد جامع این شهر و ساعت برگزاری آن ۱۰ صبح در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مردم شهر درب بهشت راس ساعت ۱۰ صبح برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در محل میدان امام حسین (ع) حضور یافته و با سر دادن شعارهای استکبارستیز این مسیر را تا بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد می پیمایند.

امینی روش اضافه کرد: این راهپیمایی در بخش جبالبارز راس ساعت ۱۰ صبح از دبیرستان کوثر تا مسجد جامع، در شهر اسفندقه راس ساعت ۹ صبح از میدان شهید خواجه تا بخشداری و در شهر علی آباد راس ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تا مرقد شهدای گمنام برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم دارالولایه برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، عنوان کرد: ان شاالله با حضور حماسی بار دیگر بر مواضع انقلابی خود علیه آمریکا و استکبار صحه گذاشته و توطئه‌های دشمنان را برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران خنثی کنید.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =