. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62376 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 | 07:24 ق.ظ

اختتامیه نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای نیمه اول آذرماه برگزار می‌شود

اسماعیل نیک نفس گفت: اختتامیه نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها قرار است در نیمه اول آذرماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شود. به گزارش کنارصندل، «اسماعیل نیک نفس» با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها، گفت: اختتامیه این جشنواره قرار […]
اسماعیل نیک نفس گفت: اختتامیه نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها قرار است در نیمه اول آذرماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شود.

به گزارش کنارصندل، «اسماعیل نیک نفس» با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها، گفت: اختتامیه این جشنواره قرار است در نیمه اول آذرماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شود.

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن ابراز کرد: در همین راستا علاقمندان تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند آثار تولیدی خود را در یکی از موضوعات سواد رسانه ای، جهاد تبیین، رسانه، آسیب های اجتماعی و خانواده و فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

وی یادآور شد: آثار باید به صورت چاپ شده به دبیرخانه جشنواره به نشانی جیرفت – میدان انقلاب (سپاه) – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تحویل داده شده و یا به صورت pdf به رایانامه resane.jk@gimail.com ارسال شوند.

نیک نفس ابراز کرد: آثار دریافتی در هفته اول آذرماه توسط روح الله خدیشی، مرتضی کارآموزان و سید رضا هاشمی از اساتید برجسته حوزه رسانه داوری می شوند.

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن تاکید کرد: با توجه به نقش سواد رسانه ای در آگاهی بخشی جامعه، جشنواره سواد رسانه ای برای نخستین بار در جنوب کرمان برگزار می شود.

وی در خاتمه با یادآوری این مطلب که جشنواره سواد رسانه ای با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می شود، عنوان کرد: امیدواریم این جشنواره بتواند در ارتقای سطح سواد رسانه ای فعالان حوزه خبر موثر واقع شود.

گزارش : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 20 =