. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62819 تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 | 22:53 ب.ظ

امام جمعه بلوک اسماعیلی مطرح کرد: مردم، کم‌کاری مسئولین را پای انقلاب نیندازند

حجت الاسلام والمسلمین اصغر دهقان دولتی امام جمعه شهر بلوک اسماعیلی ضمن گرامی داشت هفته‌ی بسیج گفت: دلاورمردانی که با مجاهدت و از خودگذشتگی در مقابل جنگ هشت سال مقابل دشمن ایستادند توانستند افتخارآفرینی کنند و تا به امروز این بسیج توانست انقلاب را در خانه های ما نهادینه کند. وی گفت: امروز در قلب […]

حجت الاسلام والمسلمین اصغر دهقان دولتی امام جمعه شهر بلوک اسماعیلی ضمن گرامی داشت هفته‌ی بسیج گفت: دلاورمردانی که با مجاهدت و از خودگذشتگی در مقابل جنگ هشت سال مقابل دشمن ایستادند توانستند افتخارآفرینی کنند و تا به امروز این بسیج توانست انقلاب را در خانه های ما نهادینه کند.

وی گفت: امروز در قلب آمریکا و ونزوئلا تفکر بسیجی طنین انداز است.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: همه کسانی که در تمام دنیا استکبار ستیزی می‌کنند، اینها فرهنگ استکبار ستیزی را از بسیج گرفتند.

امام جمعه شهر بلوک خاطرنشان کرد: عملکرد فیزیکی بسیج در آنجایی ست که وقتی یک سپهبد ارتش جمهوری اسلامی به شهادت می رسد افتخار این سپهبد این بود که پسوند نامش بسیجی بود، سپهبد بسیجی صیاد شیرازی، یاد آن شهید را گرامی می‌داریم.

خطیب جمعه امروز اذعان کرد: اگر آمریکا میترسد، ترس آمریکا از موشک های ایران است، آمریکا می‌خواهد این نظام را به زمین بزند که قطعا نخواهد توانست.

حجت الاسلام دهقان در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: این سوء مدیریت و جهالت ها ربطی به انقلاب ندارد انقلاب برای پابرهنگان است، مشکل از مدیران کم کار و غیر متخصص است، اسلام و انقلاب دنبال حمایت محرومین است لذا مردم این سوء مدیریت هارا پای انقلاب ننویسند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =