امام جمعه جیرفت : ۱۶ آذر متعلق به دانشجویانی است که آگاه، با بصیرت، ضد آمریکا و استکبار بوده و دنبال عزت و سربلندی ایران هستند.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از مصادیق تقوای الهی، تقوای زبان، گوش و چشم است.

امام جمعه جیرفت افزود: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند: که ارزش هر انسانی بستگی به کاری دارد که بخوبی آن کار انجام می‌دهد.

خطیب نمازجمعه جیرفت درخصوص اهمیت ۱۶ آذر بیان کرد: ۱۶ آذر ماه روز دانشجو هست زیرا بعد از کودتای ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ که منجر به بازگشت شاه و محاکمه مصدق توسط آمریکا و انگلیس شد و همچنین اعلام نیکسون برای ورود به ایران در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۳۲ باعث عصبانیت مردم و خصوصا دانشجویان شد و دانشجویان در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران معترض و متحصن شدند و گارد شاهنشاهی با خون این دانشجویان، دانشگاه را رنگین کرد.

وی عنوان کرد: ۱۶ آذر متعلق به دانشجویانی است که آگاه، با بصیرت، ضد آمریکا و استکبار بوده و دنبال عزت و سربلندی ایران هستند و نباید دیگران از ۱۶ آذر سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام تارم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی، نیروی انسانی و جغرافیایی قدرتمند است و قوی بودن ایران برای استکبار سخت است.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: نظر مستکبران بر عدم حضور دین در زندگی اجتماعی مردم است ولی می‌بینند که دین در ایران همراه با پیشرفت است و این پیشرفت برای آنها سخت و غیرقابل تحمل است.

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند که مشکل استکبار با نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت این نظام است و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باعث باطل شدن منطق لیبرال دموکراسی غرب خواهد شد و غرب با منطق لیبرال دموکراسی، حدود ۳ دهه دنیا را غارت کرده است.

حجت الاسلام میثم تارم گفت: پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض میکنم و آن حضرت، نمونه عاامام جمعه جیرفت تاکید کرد: از مسئولان فرمانداری، شورای شهر و شهرداری مطالبه داریم که نسبت به تأسیس چند جایگاه گاز سی‌ان‌جی اقدام کنند که جایگاه‌های سی‌ان‌جی در شرایط قاچاق بنزین و گازوییل می‌توانند گشایشی برای مردم باشند و ساخت جایگاه گاز سی‌ان‌جی از عهده‌ی شهرداری قطعا ساخته است.

عکس از خسرو احسانی