. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 62807 تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 | 22:46 ب.ظ

اولین یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان، در مصلی شهر عنبرآباد برگزار شد

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری راوی سیره تفحص شهداء قم در این مجلس گفت: نگاه اگر مادی‌گرایی شد تلحه و زبیریان تربیت می شود اما اگر نگاه خطی، معنوی و انقلابی شد نگاه نصرت علوی و فاطمی خواهد بود و تربیت بر این اساس شکل می گیرد. وی افزود: جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود، […]

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری راوی سیره تفحص شهداء قم در این مجلس گفت: نگاه اگر مادی‌گرایی شد تلحه و زبیریان تربیت می شود اما اگر نگاه خطی، معنوی و انقلابی شد نگاه نصرت علوی و فاطمی خواهد بود و تربیت بر این اساس شکل می گیرد.

وی افزود: جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود، مرز خاکی و مهمات توپ و تانک و تفنگ بود اما جنگ امروز جنگ دیدگاه، مرز بدون حد و مهمات انواع تفکر است.

ایشان گفت: امروز ۱۶۳ شبکه توسط دشمن برای تغییر عقیده راه اندازی کرده که هزینه هر شبکه اندازه ۴ ناوچه دریایی آمریکایی است.

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری افزود: دشمنان یهودی ایران، اسلام و اخلاق را متضاد با منافع خودشان می‌دانند و تا فکر این باشد جنگ ما تمام شده نخواهد بود.

سخنران جلسه شهداء عنوان کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا در جایی نقل کرده بود اگر میخواهید ایران را شکست بدهید یاد شهدایشان را از ایشان بگیرید، پس مشخص می‌شود این جلسات خار چشم دشمنان است.

وی افزود: خانم فرانسیس، زن روزنامه نگار مسیحی آمریکایی می‌گوید: زن مسلمان ایرانی بر خود ببالید که زن در غرب، طعمه هوسرانی پدران و برادران خود می شود.

ایشان خاطرنشان کرد: جهاد تبیینی که امروز آقا دستور دادند ببینید در روش مبارزاتی شهید نواب صفوی چگونه است که بزرگان امروز ما در جلسات ایشان شرکت می کردند.

وی گفت: خیلی ها انقلابی بودند و انقلابی نماندند خیلی ها با حسین بودند و بی حسین از دنیا رفتند، امروز “این عمار” بصیرت افزایی و مطالبه گری به حق است.

ایشان افزود: امروز استقامت از آن کسانی است که پای جنگ عقیده خود ایستاده اند و هیچگاه اسیر جنگ شناختی دشمن نمی شوند.

وی افزود: مدیریت جهادی و انقلابی بدون حرکت استشهادی فایده ندارد باید مدیر، هنگام نیاز به دل میدان بزند و حرکت استشهادی کند برای حل مشکلات مردم.

این مراسم که با حضور مردم و مسئولین شهرستان عنبرآباد و شهرهای جنوبی استان برگزار شد، با مداحی مداح کشوری حاج علی اکبر کلهر و اجرای مجری کشوری حمید قرائیان همراه بود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =