پلیس و کمیته امداد در پیشگیری از جرائم نقش موثر دارند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


🔻سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت : همکاری هدفمند پلیس و کمیته امداد در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی موثر است .

به گزارش پایگاه خبری پلیس, سرهنگ”عزت الله عبدلی نسب”در نشست با رئیس کمیته امداد شهرستان جیرفت، اظهار داشت: پلیس و کمیته امداد هر دو با ایجاد ظرفیت های بالقوه در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی به طور هدفمند توانسته اند اقدامات مهم و تاثیرگذاری در جهت آگاهسازی شهروندان و کاهش جرائم داشته باشند.

🔻وی با اشاره به اینکه آموزش و آگاه سازی امری ضروری در حوزه پیشگیری از جرائم است، افزود: پلیس در تعامل با سایر ادارات سعی بر افزایش آگاهی عمومی و افزایش مهارت های اجتماعی شهروندان در برابر آسیب ها و ناهنجاری ها دارد.

🔻سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت مشارکت های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم برقراری تعامل با کمیته امداد برشمرد و بیان داشت: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانواده های مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توان خانواده ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکارهای خود مراقبتی آشنا کرد.

🔻ناصر امیر محمودی رئیس کمیته امداد شهرستان جیرفت نیز با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده های تحت پوشش یک اولویت مهم است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل و اجرای تفاهم نامه و همچنین همکاری با سایر دستگاه های مسئول معضلات اجتماعی را کاهش دهیم.