رئیس دانشگاه جیرفت در پیامی ضمن گرامی داشت روز دانشجو بر پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به ۱۶ آذر گفت: روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی کشور است، لذا ضمن گرامی داشت این روز بزرگ، بر پیشرفت و اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تاکید می کنم زیرا راه برون رفت از مشکلات امروز اتحاد و همدلی در راستای توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته در پیام خود آورده است؛
حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است، تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

در ادامه پیام آمده است؛ این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آن‌ها انتظار می رود که روحیه جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار دهند.
در این پیام تاکید شده است؛ دانشجویان در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و این قشر در ادامه راه انقلاب اسلامی با تلاش و مجاهدت خود توانسته اند نقشی تاثیر گذار داشته باشند.

در ادامه پیام آمده است؛ راه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور از دانشگاه می گذرد، لذا مجاهدت در مسیر علم برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان امری بسیار مهم است.

در پایان این پیام آمده است؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران و به ویژه شهدای حماسه ۱۶ آذر و مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است، را ارج نهاده و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید