. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65367 تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 | 12:16 ب.ظ

برگزاری مرحله‌ اول کنکور با بیش از ۳۷۰۰ داوطلب در جیرفت

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه، با حضور ۳۷۳۰ داوطلب در شهرستان جیرفت برگزار شد.دکتر امیدعلی اسماعیلی پور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت افزود: این آزمون در ۲۹ حوزه امتحانی در شهرستان جیرفت با رعایت کامل مقررات آموزشی […]

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه، با حضور ۳۷۳۰ داوطلب در شهرستان جیرفت برگزار شد.
دکتر امیدعلی اسماعیلی پور معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت افزود: این آزمون در ۲۹ حوزه امتحانی در شهرستان جیرفت با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار شد.
نماینده سازمان سنجش در جیرفت بیان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در شهرستان جیرفت، در ۵ گروه علوم تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار شد که به‌ترتیب، ۲۰۶۷ نفر در گروه تجربی، ۱۲۳۶ نفر در گروه علوم انسانی، ۱۹۹ نفر در گروه ریاضی، ۱۴۲ نفر در گروه زبان و همچنین ۸۴ نفر در گروه هنر شرکت کرده‌اند.
دکتر اسماعیلی پور با بیان این مطلب که در کنکور سال ۱۴۰۲ همانند سال گذشته دختران گوی سبقت را از پسران ربوده‌اند، بیان کرد: در شهرستان جیرفت ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان دختر و ۳۵ درصد شرکت کنندگان پسران بودند.
نماینده تام‌الاختیار در برگزاری مرحله اول آزمون سراسری سال۱۴۰۲ شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۳۴۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری آزمون سراسری همکاری داشتند.
وی ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، هلال احمر، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی برای برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون سراسری یکی از آزمون های مهم کشور و سرنوشت داوطلبین را مشخص می کند لذا همه امکانات شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزاری این آزمون بسیج شده است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =