. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65384 تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | 10:07 ق.ظ

باحضور با شکوه دانش آموزان : جشن تکلیف دانش آموزان در جیرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، با حضور حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت ، حمدالله محمدی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان، جشن تکلیف دانش آموزان در محل حسینیه شهدا شهر جیرفت برگزار شد.حجت‌الاسلام منصور رئیسی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت در حاشیه برگزاری این مراسم […]

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، با حضور حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت ، حمدالله محمدی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان، جشن تکلیف دانش آموزان در محل حسینیه شهدا شهر جیرفت برگزار شد.
حجت‌الاسلام منصور رئیسی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت در حاشیه برگزاری این مراسم باشکوه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع)اظهار داشت: ماه رجب ماه خدا، دعا، نیایش و راز و نیاز است و کسى که یک روز از این ماه را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدا گردد و غضب الهى از او دور می شود و درى از درهاى جهنّم به روى او بسته خواهد شد.
وی تصریح کرد: ماه مبارک رجب ، ماه رحمت ،مغفرت ،خودسازی و نزدیک شدن به خداوند متعال است .
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: جشن تکلیف سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است که دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فرضیه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند.
وی افزود : با ورود دانش آموزان به سن تکلیف ،احکام روحبخش دین مبین اسلام برای این قشر نقش مهمی ایفا می کند.
رئیسی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم برای آشنایی دانش آموزان با راه و رسم زندگی معنوی، برگزاری جشن تکلیف است و این جشن آغاز یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش های دینی و معنوی محسوب می شود.
وی یادآور شد: در این برنامه تربیتی برای نسل آینده ساز آموخته های دینی تبیین و دستورات الهی تشریح می شود و براین اساس آنچه را خداوند بر انسان واجب ساخته و از ما خواسته است باید عمل کرد.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جیرفت عنوان کرد: جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است که در این روز شاهد برگزاری جشن تکلیف باشکوه دانش آموزان مدارس شهر جیرفت هستیم.
وی افزود: در این جشن بزرگ عبادی ،دانش آموزان به سن تکلیف رسیده و سجده شکر برای سلامتی و نعمت تکلیف به جای می آورند.
جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 9 =