. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 65417 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 | 19:10 ب.ظ

اختتامیه لیگ کاراته جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، حمید فرودنیا رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت: مسابقات لیگ کاراته جیرفت از آبان ماه امسال کلید خورد و ۵ بهمن ماه به ایستگاه پایانی خود رسید . فرودنیا افزود: در اختتامیه مسابقات لیگ کاراته جیرفت ۲۲۰ شرکت کننده در رده های سنی خردسال ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید […]

به گزارش کنارصندل، حمید فرودنیا رئیس هیئت کاراته شهرستان جیرفت گفت: مسابقات لیگ کاراته جیرفت از آبان ماه امسال کلید خورد و ۵ بهمن ماه به ایستگاه پایانی خود رسید .

فرودنیا افزود: در اختتامیه مسابقات لیگ کاراته جیرفت ۲۲۰ شرکت کننده در رده های سنی خردسال ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید به رقابت پرداختند که در پایان از نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی و مدال تقدیر شد.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات استانی در جیرفت خبرداد و افزود : هیئت کاراته و همچنین شهرستان جیرفت پتانسیل برگزاری مسابقات کشوری را دارد که می طلبد حداقل مسئولین شهرستان با این هیئت همکاری لازم برای برگزاری چنین مسابقاتی را داشته باشند.

فرودنیا از عدم اهمیت ورزش نزد مسئولین شهرستان گفت و افزود: علی رغم دعوت از مسئولین شهرستان متاسفانه هیچ یک آن ها در اختتامیه مسابقات لیگ کاراته جیرفت حضور نیافتند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =