. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 65445 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 | 20:02 ب.ظ

حضور فرماندار فهرج در سپاه این شهرستان با لباس مقدس پاسداری و قدردانی سرهنگ سنجری از وی

به گزارش کنارصندل، صبح امروز مهندس سعیدنیا فرماندار فهرج با لباس مقدس پاسداری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان حضور یافت و ضمن بی اثرخواندن اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران حمایت قاطع خود را از این نهاد مقدس اعلام کرد. در این اقدام ارزشمند جمعی از مسئولان، معتمدین، سران طوائف و عشایر […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز مهندس سعیدنیا فرماندار فهرج با لباس مقدس پاسداری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان حضور یافت و ضمن بی اثرخواندن اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران حمایت قاطع خود را از این نهاد مقدس اعلام کرد.

در این اقدام ارزشمند جمعی از مسئولان، معتمدین، سران طوائف و عشایر و نیروهای جبهه انقلاب فرماندار فهرج را همراهی کردند.

مهندس سعیدنیا در این دیدار بیان کرد: امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حمایت چندین باره خود را از مجموعه سپاه پاسداران اعلام میداریم.

وی افزود: همچنین برخود لازم میدانم از مجموعه سپاه فهرج و جناب سرهنگ حسن سنجری فرمانده پرتلاش که توانسته با روحیه جهادی محبوبیت خاصی بین مردم منطقه پیدا کند و خدمتگزار شایسته ای برای آنان باشد قدردانی نمایم.

سعیدنیا اضافه کرد: تا قطره خون در وجودمان است پای آرمان های انقلاب و این نهاد مقدس هستیم و مطمئنا اقدام نابخردانه پارلمان اروپا ذره ای از عشق و علاقه مردم به این نهاد مقدس را نمیکاهد.

فرماندار فهرج گفت: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و هر کجا که نیاز باشد یاریگر مردم در عرصه های مختلف است.

همچنین سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان با ابراز خرسندی از اقدام ارزشمند آنان در اعلام حمایت از سپاه پاسداران گفت: بنده افتخار می کنم بعنوان سرباز کوچکی از ولایت خادم و نوکر مردم شریف و انقلابی شهرستان فهرج هستم.

وی افزود: پاسدار واقعی شما عزیزانید چرا که همیشه حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و هستید.

سرهنگ‌ حسن سنجری تأکید کرد: برای سپاه پاسداران در این برهه از زمان فرصت طلایی است تا در کنار دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی که ان شاءالله یکی از موفقترین دولت ها خواهد بود بتواند در بحث خدمت به مردم در همه ی عرصه ها برنامه های خود را پیش ببرد.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تاسیس نوکر و سپر بلای مردم بوده و در همه عرصه ها از قبیل نظامی، اقتصادی، محرومیت زدایی و … نقش آفرینی کرده است گفت: جای دارد از مهندس سعیدنیا فرماندار دلسوز، انقلابی و مردمی فهرج و همه کسانی‌که ایشان را در این اقدام ارزشمند همراهی نمودند صمیمانه قدردانی نمایم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =