دادستان جیرفت منصوب شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه افشین صالحی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بردسیر، به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت هفته آینده باحضور جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و مسئولان شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

همچنین در این آئین از خدمات حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان جیرفت که به سمت رییس شعبه دادگاه کیفری دو تهران منصوب شده، تجلیل به عمل خواهد آمد.

صالحی نژاد فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز و در سمت های مختلفی از جمله قاضی اجرای احکام عنبرآباد، جانشین دادستان عنبرآباد، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و معاون دادستان بردسیر خدمت نموده و در سال ۱۳۹۸ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر منصوب شده بود.

گفتنی است صالحی رتبه ۸ کنکور سراسری،۱۲ کارشناسی ارشد را کسب کرده، و هم اکنون در مرحله دفاع از پایان نامه دکتری حقوق بین الملل میباشد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید