. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65799 تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 | 19:31 ب.ظ

دادستان جدید جیرفت از برخورد بازدارنده با جرائم خشن خبر داد

ایسنا/کرمان دادستان جدید شهرستان جیرفت گفت: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد. افشین صالحی نژاد امروز ۹ بهمن ماه در مراسم معارفه خود تحول و تعالی دادستانی جیرفت به نحوی که موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را […]

ایسنا/کرمان دادستان جدید شهرستان جیرفت گفت: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

افشین صالحی نژاد امروز ۹ بهمن ماه در مراسم معارفه خود تحول و تعالی دادستانی جیرفت به نحوی که موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد را از اهداف خود برشمرد و اظهار کرد: مردم محوری از مهمترین برنامه های دادسرای جیرفت خواهد بود.

وی احیاء حقوق عامه در شهرستان جیرفت و پیگیری مطالبات به حق مردم، کاهش اطاله دادرسی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و حمایت از مدیران انقلابی، متدین و دلسوز را از دیگر برنامه های خود در دادستانی جیرفت برشمرد و تاکید کرد: صراحتا اعلام می کنم که در مبارزه با فساد، خط قرمز و تعارفی با هیچ فردی ندارم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بیان کرد: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

وی افزود: افزایش دادرسی های الکترونیک، تحقق دادسرای پویا در مسیر تحول قضایی، استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم، حمایت از تولید و اشتغال، رسیدگی به مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و برخورد با افرادی که به دنبال نارضایتی مردم هستند، از دیگر برنامه های دادسرای جیرفت در دوره جدید مدیریتی خواهد بود

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در ایتا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =