. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65796 تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 | 19:25 ب.ظ

رئیس کل دادگستری: دادستان اراضی بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی جیرفت را تعیین تکلیف کند

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از دادستان جیرفت می خواهم که اراضی در اختیار دستگاه ها که مورد استفاده قرار نگرفته اند را تعیین تکلیف کنند. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۹ بهمن ماه در جمع اصحاب رسانه در شهرستان جیرفت با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات مردم در حوزه […]

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از دادستان جیرفت می خواهم که اراضی در اختیار دستگاه ها که مورد استفاده قرار نگرفته اند را تعیین تکلیف کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۹ بهمن ماه در جمع اصحاب رسانه در شهرستان جیرفت با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات مردم در حوزه مسکن است، اظهار کرد: دولت برنامه هایی را در این حوزه دارد و نهضت تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن در کشور راه افتاده که قوه قضائیه نیز از این سیاست دولت حمایت می کند.

وی افزود: یکی از برنامه های دولت برای اجرای نهضت مسکن، استفاده از زمین های دولتی است و در حقیقت زمین عامل گرانی مسکن است و دولت برنامه ریزی کرده که از زمین های مازاد دستگاه های دولتی برای تامین مسکن مردم استفاده کند و این سیاست درست به خوبی تدوین و دنبال می شود و دستگاه قضایی نیز از آن حمایت می کند.

حمیدی تصریح کرد: از دادستان جیرفت می خواهم که اراضی در اختیار دستگاه ها که مورد استفاده قرار نگرفته اند را تعیین تکلیف کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: اراضی دولتی واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح های توسعه ای در صورتی که درمدت زمان تعیین شده، طرح مورد نظر اجرایی نشود، این اراضی با پیگیری دستگاه قضایی به بیت المال بازگشته و در اختیار افراد و سرمایه گذاران جدید قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: استفاده از خودروهای دولتی برای امور شخصی توسط مدیران یا کارمندان ممنوع است و اگر مواردی وجود دارد باید از سوی دستگاه های اجرایی و قضایی برخورد شود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =