. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 65843 تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | 17:17 ب.ظ

جنوب و شرق استان از گاز استقبال نکردند

مدیر عامل شبکه گاز استان کرمان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرد ۱۲۸ هزار خانوار در شرق و جنوب استان از گاز استقبال نکردند. به گفته منوچهر فلاح، با اینکه علمک گاز برای ۱۲۸ هزار خانوار در شرق و جنوب استان نصب شده اما مردم می‌گویند هزینه لوله‌کشی را نداریم و اقدامی […]

مدیر عامل شبکه گاز استان کرمان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرد ۱۲۸ هزار خانوار در شرق و جنوب استان از گاز استقبال نکردند.

به گفته منوچهر فلاح، با اینکه علمک گاز برای ۱۲۸ هزار خانوار در شرق و جنوب استان نصب شده اما مردم می‌گویند هزینه لوله‌کشی را نداریم و اقدامی برای این امر انجام ندادند.

فلاح در این نشست خبری مدعی رشد چند برابری گازکشی در استان است.

او در این رابطه توضیح می‌دهد: سال ۹۶ متوسط گازکشی در کشور ۹۰ و استان ۴۸ درصد بود و امسال کرمان ۸۸ و کشور ۸۴ درصد و رشد گازرسانی در کرمان چند برابر کشور بوده است.

به گفته او هم‌اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری استان به شبکه گازرسانی متصل هستند و ۷۸ شهر استان تحت پوشش قرار گرفته و کل شهرستان‌ها تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت گاز در پاسخ به پرسش خبرنگار کرمان‌نو در خصوص سرعت پایین لوله‌کشی گاز در شهرهای جنوبی من جمله جیرفت، گفت: جیرفت شهر بزرگی است و در ابتدای کار ۴ فاز تعریف و ۴ پیمانکار مستقل گرفتیم اما پیمانکار نتوانستند کار کنند و الان ۵۰ درصد جیرفت گاز دارد .

فلاح در این رابطه افزود: ما تقریبا ۱۹ هزار مشترک در جیرفت می توانیم بگیریم اما متاسفانه به رقم اینکه ۴ سال گذشته تا الان فقط ۴ هزار مشترک شدند و ۱۵ هزار ظرفیت خالی است.

مدیرعامل شرکت گاز با بیان اینکه پارسال فشار آوردند که منطقه مسجدالرسول به شبکه گاز متصل شود، گفت: بعد از گازرسانی طبق گفته رییس ناحیه فقط ۷ نفر مشترک شدند و استقبالی در این رابطه صورت نگرفته است.

فلاح در ادامه افزود: شرکت گاز هر جا گاز برده تا مرحله نصب علمک پول نمی‌گیرد و پول امتیاز گاز ارزانترین در بخش خدمات است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    برای بخش اسفندقه که سرمایی کمتر از سار دو ندارد گاز ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =