با حضور مسئولان از پوستر جشنواره موشن گرافیک فرقان جنوب کرمان رونمایی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، از پوستر جشنواره موشن گرافیک فرقان جنوب کرمان با حضور امام جمعه جیرفت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و معاونین، رئیس آموزش و پرورش جیرفت، هنرمندان و مردم در سالن اجتماعات کانون سبزواران جیرفت رونمایی شد.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره موشن گرافیک فرقان گفت: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فرقان آل یاسین با موضوع قرآن و عترت برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: تولید آثار تبلیغی و ترویجی بصورت خلاقانه و الهام بخش هنری با موضوع قرآن و عترت به منظور تبیین فرهنگ ناب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است

مسلمی مهنی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش برگزار می شود، عنوان کرد: دربخش اول تمامی موضوعات حوزه قرآن و عترت و معارف اسلامی(برگرفته از نکات و پیام های تفسیر نور حجت الاسلام قرآئتی) به ۲۰ نفر لوح تقدیر و مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال کارت هدیه و در بخش ویژه مقاومت و پایداری، حاج قاسم سلیمانی و انقلاب اسلامی به ۱۰ نفر برتر لوح تقدیر  و مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۷ ریال کارت هدیه تقدیم می شود.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی نرم افزار های موبایل برای علاقمندان حضور در جشنواره برگزار می گردد، گفت: نرم افزار های مورد استفاده برای تولید آثار kine master   و  inshut  و  سایر نرم افزارهای های مرتبط با ساخت موشن گرافیک می باشد، استفاده از هر نوع نرم افزار بلامانع و اثر تولید شده ملاک و مدنظر می باشد.

مسلمی مهنی با اشاره به اینکه علاقمندان کار با نرم افزار های رایانه مانند افترافکت نیز می توانند آثار تولیدی خود را به این جشنواره ارسال نمایند، افزود: شرکت برای تمامی هنرمندان حرفه ای، هنرجویان و علاقه مندان به هنر موشن گرافیک در جشنواره فراهم است و آثار باید  با ایده های نو و به دور از هرگونه کپی برداری تولید شود.

وی با بیان اینکه حداقل مدت زمان آثار ارسالی یک دقیقه و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد، گفت: تعداد آثار نامحدودبوده وهنرمندان می توانند هر تعداد اثر با موضوع مرتبط به دبیرخانه ارسال نمایند و دبیرخانه جشنواره پس از اعلام نتایج و اهداء جوایز حق انتشار آثار را از طریق ابزارهای ارتباطی برای خود، با ذکر نام صاحب اثر، محفوظ می داند.

مسلمی مهنی آخرین مهلت ارسال آثاررا  6 اسفندماه ۱۴۰۱ دانست و اظهارداشت: اختتامیه جشنواره ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱  برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نحوه ارسال آثار را مراجعه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های جنوب کرمان دانست و گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۳۴۴۳۳۱۸۱۲۷ در وقت اداری تماس حاصل نمایند.

رونمایی از پوستر جشنواره موشن گرافیک فرقان در جنوب کرمان