. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 65863 تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 | 14:47 ب.ظ

زنگ انقلاب در مدارس استان کرمان نواخته شد

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد. 🔶به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان همزمان با آغاز ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی و […]

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد.

🔶به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان همزمان با آغاز ایام‌ الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

🔷این آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب با حضور، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

🔶رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این ایام امام خمینی (ره) پس از سال‌ها تبعید به کشور بازگشتند.

🔶وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که “دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است” افزود: امام جامعه چه زیبا در ارتباط با دهه فجر فرمودند و اگر به همین سه نکته در صحبت‌های ایشان توجه کنیم شاهدیم که این‌ها در انقلاب نیز موج می‌زند.

🔷رضایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگ، علمی، سیاسی و … خاطر نشان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

🔶مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به درخشش دانش آموزان استان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی است.

🔷رضا رضایی به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: مسابقات فوتبال چمنی بعد از ۱۷ سال امسال به مناسبت دهه مبارک با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در حال برگزاری است.

🔷وی ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: زنگ انقلاب در امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

🔶رضایی از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =