. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 66163 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 | 15:47 ب.ظ

جشن پیروزی انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) روز مرد در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

دهه_فجر با حضور ریاست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیرکل دفتر امور زنان استانداری، معاونین، مدیران کل ادارات وابسته، ستادی و اجرایی و کارکنان سازمان ،جشن پیروزی انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر احمد احمد پور رئیس […]

دهه_فجر

با حضور ریاست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیرکل دفتر امور زنان استانداری، معاونین، مدیران کل ادارات وابسته، ستادی و اجرایی و کارکنان سازمان ،جشن پیروزی انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر احمد احمد پور رئیس سازمان در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان و پیروزی انقلاب اسلامی، و گرامی داشتن یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا انقلاب و جنگ تحمیلی و ارائه عملکرد سازمان جهاد کشاورزی گفت: در انقلاب جمهوری اسلامی هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد و بصیرت، روشنگری و اگاهی مردم که دستاورد این انقلاب است در دنیا و کشور های دیگر نهادینه شده است.
وی بیان داشت: وحدت رویه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی و تمامی ادارات وابسته باعث شده بزنامه های این سازمان مبنی بر یافته های تحقیقاتی، بزنامه های ترویجی و یاوران تولید با داده های علمی در اختیار بخش کشاورزی منطقه و بهره برداران قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید بهروز حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک ولادت مولی الموحدین علی (ع) و سالروز پیروزی انقلاب اطاعت و پیروی زندگی ائمه معصومین را در زندگی شیعیان خواستار شدند.
وی بیان داشت: رمز موفقیت در سال ۵۷ و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی توفیق از جانب خدا، موعظه درونی و قبول نصیحت بود و عوامل تثبیت کننده آن رهبری، اعتقادات و اتحاد مردم می باشند.
وی تصریح کرد:دشمن با هدف قرار دادن بازو های رهبری، تحت تاثیر قرار دادن اعتقادات و اتحاد مردم قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند که وظیفه ما جهاد تبیین است و باید به نسل جدید خدمات این انقلاب نشان داده شود و مسئولین باید با تفکر انقلابی، روحیه جهادی و خدمت صادقانه از خدشه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی توسط دشمن دفاع کنند.

روابط عمومی سازمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =