. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 66205 تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 | 19:42 ب.ظ

‍ امام جمعه جیرفت: خاطرات قبل از انقلاب مکتوب و منتشر شود

به گزارش کنارصندل،حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه در حال انحراف افکار جوانان هستند اما اگر جوانان شرایط و اوضاع گذشته را بدانند و آگاه باشند در مقابل شایعات مقاوم خواهند بود.وی یادآور شد: رژیمی که در آن شاه مملکت اختیاری از خود نداشته و بدون نظر سفیر […]

به گزارش کنارصندل،حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه در حال انحراف افکار جوانان هستند اما اگر جوانان شرایط و اوضاع گذشته را بدانند و آگاه باشند در مقابل شایعات مقاوم خواهند بود.
وی یادآور شد: رژیمی که در آن شاه مملکت اختیاری از خود نداشته و بدون نظر سفیر آمریکا در ایران نمی توانسته کاری انجام دهد را نمی توان با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقایسه کرد که در همه مقاطع و مناصب مهم تا پایین ترین رده‌ها انتخابات برگزار شده و نظر مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بارها به پهلوی سرکوفت زدند که چرا با آنها هماهنگ نکرده است و شاه نیز مجبور به عذرخواهی شده است‌ ادامه داد: دوران پهلوی حتی با دوران قاجار هم که دوران فساد و بی لیاقتی بود اما به اندازه پهلوی سرسپرده و بی اختیار نبود، قابل مقایسه نیست.
حجت‌الاسلام تارم افزود: رضاخان قلدر نگهبان اصطبل و اسب‌های هلندی بوده است و وزیر خودمختار آمریکا در ایران می‌گوید رضاخان تا توحش یک قدم بیشتر فاصله نداشته است.
وی یادآور شد: رضا خان تمام زمین‌های استان‌ها را غصب کرده بود و بزرگترین زمین خوار دنیا بود.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: در دوران پهلوی مردم رعیت خوانین بودند اما امروز کشاورزان ما خود تولیدکننده و حتی صادرکننده هستند.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امروز کشاورزانی که زمین نداشتند صاحبان زمین و باغ و املاک شدند ادامه داد: دشمنان نمی توانند با تبلیغات سو موجب شوند این مسائل را به فراموشی بسپاریم و نعمت امروز را نبینیم‌.

گزارش : امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. محمدرضا گفت:

    سلام کلمه کنار صندل روی عکسها را یک طرف می گذاشتید بهتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =