معاون استاندار: گلخانه‌داران جنوب کرمان از انرژی گاز استفاده کنند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل به نقل از ایسنا / کرمان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان از ساماندهی وضعیت سوخت در جنوب کرمان خبر داد و بر لزوم استفاده مجموعه های گلخانه ای از انرژی گاز تاکید کرد.

رحمان جلالی امروز ۱۷ بهمن ماه در آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی در شهرستان جیرفت گفت: پیشرفت باید بر مبنای عدالت باشد زیرا توسعه و عدالت با هم متفاوت هستند.

وی افزود: دولت به دنبال پیشرفت مبتنی بر عدالت و مردمداری ملاک عمل است. زیرا رئیس جمهور از کاخ کرملین به میان سیل زدگان جنوب کرمان آمد که نشانه مردمداری ایشان است.

جلالی با تمجید از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: زمانی هیچ زیرساختی وجود نداشت اما اکنون افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستاها از برکات نظام است که جوانان از این امکانات استفاده می کنند و جای خرسندی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، شهر علی آباد را مظهر شور و ادب عنوان کرد و گفت: توسعه مرهون جوانان است زیرا وجود چهره های علمی و قرآنی بین المللی یک نعمت است.

وی با اشاره به اینکه تلاش بر این است سال آینده روستای بدون گاز در استان کرمان نداشته باشیم، گفت: صف های طولانی سوخت در جنوب کرمان علت های زیادی دارند و در راستای مطالبات عمومی دنبال بهبود این وضعیت هستیم و مسئولان باید تسهیلاتی برای استفاده از نعمت گاز در نظر بگیرند.

جلالی از گلخانه داران خواست نسبت به استفاده از انرژی گاز اقدام کنند و گفت: وقتی علمک های گاز درب گلخانه ها رسیدند، باید تسهیلات تسریع کننده ارائه شود و مردم هم کمک کنند تا از زیرساخت ها به خوبی استفاده شود.

بر اساس این گزارش، در ششمین روز از فجر چهل و چهارم؛ طرح گازرسانی به شهر علی آباد جیرفت و ۱۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که طول شبکه ۶۰۰ کیلومتر اعلام شد و ۳۰۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید