بهره برداری و افتتاح ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان/بهره مندی ۲۱۷۰ خانوار از راه آسفالته مناسب


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در آیین افتتاح و بهره برداری از محور روستایی ساغری به هادی آباد که شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد را به هم متصل می کند افزود: با بهره برداری از این محور روستایی بطول ۲ کیلومتر بیش از ۲۷۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب بهره مند شدند.
مجتبی محمودی افزود:به میمنت دهه فجر امروز با بهره برداری از این محور به صورت هم زمان ۲۱ کیلومتر راه روستایی در شهرستان جیرفت به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این ۲۱ کیلومتر که برای احداث آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است بیش از ۱۴۸۴ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند شدند.
وی بابیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز ۲۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی جنوب کرمان آسفالته است افزود: با بهره برداری امروز از ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان که برای آن ۳۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است در مجموع ۲۱۷۰ خانوار از نعمت راه مناسب بهره مند شدند.
مدیر کل راه داری جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان بر پایه کشاورزی استوار است، احداث راه‌های روستایی در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است و این اداره کل عزم جدی برای تکمیل محورهای روستایی دارد.
وی افزود: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان این اداره کل عزم جدی خود را بکار گرفته است، تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب در هفت شهرستان جنوبی برای خدمت به روستائیان گامهای موثری را بردارد .
مدیرکل راهداری جنوب کرمان با تقدیر از استاندار کرمان گفت:با توجه‌ به تامین اعتبارات راه های روستایی از طریق استان همت و تلاش استاندار را در به ثمر نشستن این اقدامات موثر دانست و گفت: با توجه به تاکید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مبنی بر توجه به روستاهای محروم و دور افتاده به ویژه در تامین زیرساختها این اداره کل با توجه به ماموریت زانی خود در راستای سیاستهای دولت مردمی حرکت و از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کرده و خواهد کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید