. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 66426 تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | 19:38 ب.ظ

به مناسبت ایام الله دهه فجر، چند پروژه آبرسانی، طرح های ورزشی و بهداشتی در بخش اسماعیلی افتتاح گردید

صبح امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان جیرفت، مسئولین بخش اسماعیلی و شهر بلوک چند پروژه به بهره‌برداری رسید. در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش اسماعیلی جیرفت با حضور دکتر بلندنظر فرماندار، معاونین فرمانداری و تعدادی از مسئولین شهرستان جیرفت، مسئولین بخش اسماعیلی و […]

صبح امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان جیرفت، مسئولین بخش اسماعیلی و شهر بلوک چند پروژه به بهره‌برداری رسید.

در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش اسماعیلی جیرفت با حضور دکتر بلندنظر فرماندار، معاونین فرمانداری و تعدادی از مسئولین شهرستان جیرفت، مسئولین بخش اسماعیلی و شهر بلوک، بسیجیان و نیروهای انتظامی و امنیتی، ۶ چمن مصنوعی مینی فوتبال و زمین والیبال با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار، پروژه مجتمع آبرسانی روستای گنج آباد، کلنگ زنی پروژه آبرسانی در شهر بلوک و پانسیون ماما در مرکز جامع سلامت بلوک افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی شهر بلوک با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و با سه هزار متر مکعب حجم ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مجتمع آبرسانی روستای گنج آباد با مختصات حفر و تجهیز یک حلقه چاه با عمق ۲۳۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد تومان که ۶ روستای اطراف را تحت پوشش قرار می دهد.

لازم به ذکر است این پروژه با مدیریت مهندس سنجری مدیریت آبفای شهرستان جیرفت و عملکرد جهادی مهندس حسنخانی مدیریت آبفای بخش اسماعیلی و پرسنل زحمتکش این اداره انجام گردیده است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =