. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 66377 تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | 09:02 ق.ظ

دادستان جیرفت : راه های شهرستان جیرفت مطالبه عمومی است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت به همراه مسئولان حقوقی این اداره با حضور در دفتر دادستان حوزه قضایی شهرستان جیرفت ضمن تبریک انتصاب وی در مورد مسائل جاری اداره راه و شهرسازی تبادل نظر کردند.افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در این نشست صمیمانه گفت :حفاظت و حراست از انفال و […]

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت به همراه مسئولان حقوقی این اداره با حضور در دفتر دادستان حوزه قضایی شهرستان جیرفت ضمن تبریک انتصاب وی در مورد مسائل جاری اداره راه و شهرسازی تبادل نظر کردند.
افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در این نشست صمیمانه گفت :
حفاظت و حراست از انفال و اراضی دولتی یک وظیفه شرعی است چرا که تمامی اشخاص در بیت المال سهیم هستند و باید از سهم همه مردم صیانت شود.
وی تصریح کرد: باید سعی و اهتمام جهت جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در مرحله اولیه باشد و اجازه داده نشود که ساخت و ساز و مستحدثات صورت گیرد چراکه این امر از طرفی موجب تجری متصرفین و مهم تر از آن تضییع اموال عمومی خواهد شد.
دادستان جیرفت ضمن تشکر از پیگیری ها و اقدامات بازدارنده و موثر اداره راه و شهرسازی جیرفت درخصوص حفاظت از اراضی ملی و پیگیری حقوقی مربوطه برای حفظ اموال بیت المال و حقوق دولت و حفاظت از اراضی دولتی تاکید کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =