مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و آموزش و پرورش استان کرمان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و آموزش و پرورش استان کرمان در راستای تاکیدات ریاست جمهوری مبنی بر اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با تکیه بر مشارکت جوامع محلی، سازمان های مردم نهاد و همچنین ارگان های دولتی و خصوصی تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار پیام طبیعت جنوب کرمان، ظهر امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور قاسم رحیمی نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه منعقد شد.

مهندس رحیمی نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان هدف از انعقاد این تفاهمنامه را ایجاد همکاری میان دو مجموعه در راستای مشارکت در برنامه های آموزشی و ترویجی با رویکرد بهره مندی از مشارکت معلمان بازنشسته، شاغل و دانش آموزان در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت عنوان کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با بیان این مطلب که بایستی باجدیت به دنبال عملیاتی نمودن مفاد این تفاهم نامه بود، تصریح کرد: ترویج فرهنگ درختکاری با رویکرد ارتقای جایگاه کشور و منطقه در توسعه سرانه فضای سبز، بهبود معیشت و درآمد ساکنین حوامع محلی، کاستن تهدیدات و مخاطرات کشور در بحث های مرتبط با پوشش گیاهی، تولید نهال سالم و مرغوب، کاهش کربن و آلاینده های مرتبط با محیط زیست از اهداف این تفاهمنامه است.

رحیمی نیا با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش با آموزش پایه بعنوان زیربنای فرهنگ سازی در امر حفاظت و حراست از منابع ملی می باشد، افزود: استفاده از ابزارهای آموزشی و نیروی انسانی کارکنان بازنشسته، شاغل و دانش آموزی،
کاشت و نگهداری ردیف هایی از درختان در اراضی و ابنیه های تحت مالکیت آموزش و پرورش، جذب دانش آموزان علاقه مند در طرح ملی همیاران طبیعت دانش آموزی از اهداف این تفاهم نامه دانست.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه بر اجرایی شدن مفاد قرارداد تاکید و جهت هرگونه همکاری با منابع طبیعی و آبخیزداری و استفاده از همه ظرفیت های آموزش و پرورش در استان جهت تحقق امر ” طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت” قول مساعد داد.

گفتنی است این تفاهم نامه با امضا مهندس رحیمی نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و رضا رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان منعقد گردید.

گفتنی است مهندس رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری شمال استان کرمان نیز در این جلسه حضور داشتند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید